iMac G5 Probleem

He Hallo,

Ik heb even een vraag ik heb mijn iMac G5 nu ongeveer 3 mnd errug tevreden over:)
Alleen heb ik nu een vreemd probleem gisteravond zat ik gewoon een beetje te browsen in safari en ik hoorde ineens een klik. Dezelfde klik die je hoort als je de iMac in slaapstand zet net voor het scherm uitgaat hoor je altijd een klikje. Maar nu hoorde ik het terwijl ik zat te browsen ik kreeg de strandbal en kon nergens meer op klikken de cursor kon ik nog wel bewegen maar dat was het dan ook. Heeft iemand dit wellis meegemaakt?

Alvast bedankt!

Klinkt alsof je harddisk in sleepmodus gegaan is. (of er helemaal mee gestopt is)

Ik had het net nog, maar dan zonder de klik. Een van de weinie keren dat ik een harde reset toe moest passen! Maarja, alles doet het nog!

Ja maar nu doet ie het gewoon weer heel vreemd ik moest hem wel hard uitzetten maar daarna was het probleem weer weg. Ik hoop niet dat mijn hd langzaam kapot aan het gaan is:(

Je bent niet de enige met problemen met een Imac G5:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=41845&highlight=bedrijfszeker

heb je je kabel achter goed ingeplugged!? dus goed doordrukken! tis nl mijn zwager ook gebeurd!

Voor de zekerheid maar eens de permissies herstellen. Ik las laatst op een ander forum iemand bij wie de iMac continu crashte en het bleek een photoshop-plugin te zijn.

Mijn iMac (1.6ghz, sinds 23 dec. '04) werkt probleemloos.

hard reset? is dat gewoon op de uit-knop blijven drukken tot hij uitgaat?

[quote:db9b35f8b9="vikking"]hard reset? is dat gewoon op de uit-knop blijven drukken tot hij uitgaat?[/quote:db9b35f8b9]

JA