iMac G5, scherm defect????

Ik heb een iMac G5 20" Nu valt me sinds een paar dagen op dat ik linksonder in het scherm een balkje van c.a. 0.5 cm iets lichter is. Het is heel vaag en is aan de rechterkant niet meer te zien, een soort verlopend balkje dus. Het valt eigenlijk nauwelijks op maar toch. Heeft iemand een idee hoe dit komt. Weet iemand ook hoe dit in zijn werk gaat als je aanspraak doet op de garantie? Ik heb 'm gekocht bij de Applestore, komen ze 'm dan ophalen of wat?

Ja hoor, gewoon ff bellen met Apple, dan sturen ze een UPS koerier langs om 'm op te halen.

Tja of naar de dealer gaan waar je hem hebt gekocht ?

IK heb ook een 20" iMac G5 sinds februari, en ik ervaar de zelfde verschijnselen op mijn scherm, ik vind het nog niet echt irritant dus wacht het nog even af. Ik heb er in ieder geval geen zin in om haar kwijt te zijn. Dan maar liever een klein streepje. Bovendien, de helft van de tijd zit de streep in het dock, en is het moeilijker waar te nemen.

@ Stefan: Ben benieuwd wat je gaat doen en hoe ze het probleem gaan oplossen! Succes

Ik begrijp dat je je computer niet kwijt wil maar als die niet goed is dan zou ik wel zorgen dat er wat aan gedaan wordt wandt het begint klein maar het kan ook een groter probleem worden en dan ben je de computer nog veel langer kwijt

Ik ga er in ieder geval werk van maken, ik heb geen zin in dat ik straks een groter probleem heb buiten mijn garantie.

Stefan, heb je al wat gehoord over je scherm?