iMac G5 scherm gebruiken voor ander systeem?

Hallo,

Weet iemand of er misschien toch ergens een mogelijkheid bestaat om het scherm van een iMac G5 te gebruiken om bijvoorbeeld het beeld van een wintel-pc weer te geven? Ik weet dat er geen video-in zit op de iMac, maar op de iMac G4 zat ook geen audio-in, en daar is ook een third-party oplossing voor gekomen (iMic ofzo?).

Is zoiets ook mogelijk met het beeldscherm van de iMac G5? Bestaat het wellicht al?

Ruimte voor twee schermen heb ik niet, iMac verkopen kan ik niet over mijn hart verkrijgen, maar ik heb toch af en toe wel eens een wintelbak nodig. VirtualPC is geen optie, ik wil namelijk gummen in een racewagen :stuck_out_tongue:

Help?

Helaas onmogelijk. Via de gratis Microsoft Remote Desktop Connection kan je wel het scherm van een Windows XP Pro computer op je Mac toveren. Dit is mogelijk via het netwerk maar met teweinig FPS om games te spelen en/of video af te spelen. Ook wanneer je bepaalde specifieke programma's wil draaien zoals Autodesk CAD programma's wordt de cursor verkeerd weergegeven.

Zonder soldeerbout is dat niet mogelijk :x . Het kan wel met b.v. Timbuktu of Apple Remote Desktop alleen is dat niet snel genoeg om Games te spelen.

Dank voor jullie reacties.

Iemand een iMac G5 ruilen voor een Mac Mini + 20" Cinemadisplay? :wink: 8)

[url=http://shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?FRS=ON&M=I&A=650373&REF=NB24082005]ff doorsparen[/url]