Imac G5 sherm uitzetten

Hello,

Ik heb sinds kort deze mac en ben er hier tevreden mee. Ik gebruik hem ook veel om te downloaden en zoals ik vroeger altijd deed was bij het downloaden het scherm uit te zetten zodat hij minder stroom verbruikt.

Nu, kan ik dat dus niet omdat het een totaal product is, het enige wat ik nu heb ingesteld is dat hij na 1 minuut op standby gaat. Zij er nog andere mogelijk heden dan puur het scherm steeds elke keer op standy te laten springen. Soort van software wat het scherm zwart maakt of zo?

Thnx.

ftp://grijan.cjb.net:21000/macintosh/Manuals/Apple_LCD_Tester.img.bin En dan op zwart zetten.

ik heb de flurry screensaver op zijn donkerst en de beeldscherm uit na 1 minuut en de actieve schermhoek op screenseaver rechtsboven, muis naar boven en slapen maar.

Je kunt ook gewoon 1 keer kort op de aan/uit knop drukken, dan wordt het scherm zwart, en bij een muisklik geeft hij weer gewoon beeld :)

dan gaat hij slapen en kan dus niks downloaden.

Een download manager downloaden zodat je minderstroom verbruikt

Systeem voorkeuren, Energiestand, Plaats beeldscherm in sluimerstand na een inactieve periode van.. Je beeldscherm gaat uit en je pjoeter blijft draaien. Bedoelde je dat?