iMac in aantocht: Apple store of A-Mac?

Ik ga dan toch eindelijk over op Apple! Maar als student zit ik nu met een dilemma: Bi de applestore (onlie) mijn iMac bestellen met 6% korting OF naar A-Mac in Utrecht gaan en de iMac met 4% korting kopen...

Krijg je in de winkel meer service, een betere behandeling, een betere klacht-afhandeling, etc etc? Wat moet ik doen? Ik wil er misschien ook een iPod mini 4 GB bij kopen en een Mighty Mouse. Kan ik met deze set misschien een extra korting afdingen?

Ik hoor graag jullie mening/ervaring!

In de (fysieke) winkel valt er wel een beetje te onderhandelen over dat soort dingen idd. En ook kwa service heeft de winkel de voorkeur, als het prijsverschil niet te groot is voor de winkel kiezen. Houdt er wel rekening mee dat ze in de winkel enorm lange levertijden kunnen hebben.

Ik zou zeggen ga naar A-Mac. Dan heb je tenminste een aanspreekpunt. Niet alleen voor je klachten, maar ook om nog eens terug te gaan als je iets anders nodig hebt.

[quote:a6815d9a9e="remcodb2"]In de (fysieke) winkel valt er wel een beetje te onderhandelen over dat soort dingen idd. En ook kwa service heeft de winkel de voorkeur, als het prijsverschil niet te groot is voor de winkel kiezen. Houdt er wel rekening mee dat ze in de winkel enorm lange levertijden kunnen hebben.[/quote:a6815d9a9e]

hoe lang is enorm lang? ik heb maandag namelijk mijn iBook besteld, ze hadden gezegd dat het in dezelfde week verwacht werd…maar ik heb m dus nog niet.

Support your local mac dealer 8)

[quote:c47dc9176b="Juch"][quote:c47dc9176b="remcodb2"]In de (fysieke) winkel valt er wel een beetje te onderhandelen over dat soort dingen idd. En ook kwa service heeft de winkel de voorkeur, als het prijsverschil niet te groot is voor de winkel kiezen. Houdt er wel rekening mee dat ze in de winkel enorm lange levertijden kunnen hebben.[/quote:c47dc9176b]

hoe lang is enorm lang? ik heb maandag namelijk mijn iBook besteld, ze hadden gezegd dat het in dezelfde week verwacht werd…maar ik heb m dus nog niet.[/quote:c47dc9176b]

Nu zal het wel meevallen, de ibook is er al weer een tijdje, maar met nieuwe producten kan er meer dan een maand over heen gaan. Maar met je ibook kan je er van uit gaan dat ie elk moment binnenkomt.