iMac MacBook 466 & air in de aanbieding.

Sprak net met een Apple medewerker in de Appleshop, aangezien ik de 466 wilde kopen. Hij adviseerde mij even te wachten aangezien zij volgende week met een aanbieding zouden komen. Op mijn antwoord dat er toch prijsprotectie op zat en ik dat dan volgende week ook kon claimen vertelde hij mij dat het niet dezelfde 466 zou zijn. Meer kon hij er niet over kwijt. Op mijn vraag of dit de enige aanbieding was volgende week was hij kort. Nee, ook een Air en een iMac zouden mee doen.

Ik ben benieuwd.

Ik ben benieuwder in welke MM jij werkt :)

in geen een, maar ik sta zeker te boek als het wandelende reclame board. Net als de gemiddelde maccer zijn mond niet kan houden over zijn Mac, zo lukt mij dit niet over de voordeeltjes bij de appleshops.

De iDays komen wel aan het einde van deze maand!

Heeft iemand de aanbieding van MM Amsterdam al gezien? Een MBA met 64G SSD voor 1299? Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, dat is vrijwel de helft van de prijs in de Apple Store.

[quote:51ac447759="Odiebla"]Heeft iemand de aanbieding van MM Amsterdam al gezien? Een MBA met 64G SSD voor 1299? Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, dat is vrijwel de helft van de prijs in de Apple Store.[/quote:51ac447759]

Dat is de oude versie en is al heel lang in de Sale bij Amac

Volgens mij dezelfde versie als deze: [url=http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=147549&highlight=onedayonly]-Niet- Alleen vandaag: MacBook Air van € 1965,00 voor €1299[/url] Zou er een nieuwe Air aan komen waardoor Apple nu z'n huidige voorraad kwijt moet?

[update] Staat inmiddels bij de gemiste kansen (scrollen naar 5 mei)

heb gehoord dat de APR's eind mei wel 'n actie hebben...

@ art-art
dit is het vorige model macbook air wat ze aanbieden voor 1299. wel met 64gb [b:7a43b4670d]SSD[/b:7a43b4670d] hd (ze hebben ze bij Amac nogsteeds voor die prijs overigens)

Ik heb inmiddels begrepen dat de 466 als volgt geleverd en geprijsd gaat worden.

Standaard 466 met 4Gb ipv 2GB en 250Gb HDD ipv 160Gb HDD

Voor €1199,- (toch 160 piek voordeel)

Standaard 466, de pro 470 & de white nu ook met 16% korting in Eindhoven.

Waarom noem jij een MacBook een 466?

466? Waar hebben jullie het over?

Gewoon een typenummer: 466 uit MB466 [url=http://www.everymac.com/systems/apple/macbook/stats/macbook-core-2-duo-2.0-aluminum-13-late-2008-unibody-specs.html]Apple MacBook "Core 2 Duo" 2.0 13" (Unibody) (MB466LL/A)[/url]