Hallo!
Ik ben een jongen met een dilemma, ik zit namelijk te twijfelen tussen een imac en een Mac Mini.
Sinds ik een iPhone heb ben ik zowat verliefd op Apple.
Ik programmeer vaak en wil er mede een aanschaffen ivm de iPhone SDK en Unity3D.
Af en toe een filmpje kijken, veel internetten en MSN'en moet die kunnen, maar dat kunnen ze allebei.
Photoshop is niks voor mij, zal ik ook nooit aan beginnen.
Overigens is voor mij de prijs ook belangrijk, ik zit nogal krap de laatste tijd en zit te denken aan een tweedehandsje...
De oude (2.0 Ghz) kost nu 899 euro bij de Apple Resellers.
De MacMini kost 499 euro, en dan heb je ook nog een toetsenbord, muis en beeldscherm nodig.
Je komt dan ongeveer op het zelfde bedrag uit (Als je geen Apple Cinema Display, maar een ander 20" scherm neemt.)
Een Mac Mini is goedkoper, maar dan betaal je voor verouderde hardware en betaal je dus teveel voor wat je in werkelijkheid krijgt. Een iMac is in dat geval een betere keus.
als je met de SDK werkt dan moet je ZEKER een:apple: iMac kopen!
want vooral de iPhone simulator/simulator van de SDK is een nogal zware app(of zoals we(ik) tegenwoordig in puber-taal zeggen: het zuigd) geloof ik.
nog veel suces met het zoeken naar een 2e hands iMac(als je dat van plan was teminste) .