iMac Scherm en G5

Hoi lui,

Ik vroeg mij af, is het mogelijk om een iMac de ouder versie, die met dat bolletje met dat platte scherm erboven, om een G5 op dat beeldscherm aan te sluiten? Oftewel kan ik het scherm van een iMac op de een of andere manier gebruiken om met de G5 te werken?

Zou wel cool zijn.

Dus je wil het scherm van je iMac G4 gebruiken om je PowerMac G5 erop aan te sluiten?

Leuk idee :slight_smile: Als je veel kent van elektronica moet het mogelijk zijn door heel je iMac G4 open te smijten en te spelen met de kabeltjes :stuck_out_tongue:

Met Remote Desktop zou je op je iMac G4 met je PowerMac G5 kunnen werken maar denk niet dat dit ideaal is :slight_smile:

Maar het is dus mogelijk? :)

Wil je je oude imac slopen? en dan het beeldscherm aan je G5 hangen? Dat is wel er bruut .. of is het iMacje te ziele?als at niet zo is wil je imacje wel kopen en dan kan je er een extern beeldscherm voor kopen ... veel makkelijker Je moet wel een beetje verstand hebben van electronica maar ik zeg niet dat het onmogelijk is ..

gr J

Niet dat ik er zelf een heb, maar het zou wel cool zijn dacht ik zo.

[quote:81c38a3344="Jesper"]Niet dat ik er zelf een heb, maar het zou wel cool zijn dacht ik zo.[/quote:81c38a3344]

Haha :smiley:

De G5 genereert beeld. De Mac heeft een monitor. Dat moet inderdaad op elkaar aangesloten kunnen worden. Dat gaat je alleen niet lukken met een simpel vga kabeltje ofzo :)

De iMac heeft alleen video out en om dus een beeldscherm te gebruiken van een iMac zal je deze moeten slopen.