iMac tft opvoeren?

Ik las een leuk artikel op http://www.lowendmac.com/rumormill/03/0707.html over een upgrade voor de pm g4 naar g5. Zou zoiets ook een mogelijkheid worden voor de imac? Ik heb een imac g4-800, en ben zeer tevreden met het uiterlijk, en het formaat, want meer zou ik niet kwijt kunnen, maar ik zou hem graag op een g5 hebben.

[quote:fc173c108a]Despite the huge expense of designing this hardware, New Gig president Lots O'Speed expects to "sell a million of 'em[/quote:fc173c108a]

heheh… president Lots O’Speed :wink:

Zou wel leuk zijn ja, maar op het moment is er echt nog geen fabrikant die er aan denkt om dat soort upgrades te maken…

Een oudere G4 zou uberhaupt NOOIT net zo efficient kunne draaien als een G5, aangezien je alleen een proccessor upgrade doet blijft de rest van je systeem gewoon de “oude slome G4” :smiley:

Maar wie weet, ik kan in ieder geval geen koffiedik kijken.

Mzzl,

El_Oy

Er zal vast in de toekomst wel een Upgrade-moederbord met G5 voor de iMac TFT ontwikkeld worden, tenminste wanneer de G5 wat minder koeling nodig heeft... :roll: Lijkt me dan ook wel iets voor mij... :P

het geheugen werkt op dezelfde manier als in de g5 op die kaart. Naar verluid zijn de resultaten van processor naar geheugen beter dan in de G5 zelf, maar hoeverre je dat kan geloven.