iMail in Tiger - hoe weet je dat je bericht verzonden wordt?

Ik kan sinds ik iMail onder OSX Tiger draai niet meer zien wanneer een e-mail verstuurd wordt. Ik hoor een geluidje als ie klaar is, en het mailtje staat daarna in m'n Sent lijst, maar tussendoor wordt me niets gemeld! In Panther kon je zien voor hoeveel % het mailtje al weg was.

Is dit uit Tiger verdwenen? Zo ja, kijk ik verkeerd en wordt er wel degelijk ergens het send-proces weergegeven?

Ga naar: Menubalk -> Venster -> Activiteitenoverzicht (of :apple: -O).

PS: je hebt het toch gewoon over Mail hè?

Ik ken een hoop programma's met een "i" ervoor maar van iMail heb ik nog nooit gehoord?

In Panther zag je inderdaad een "wieltje" draaienals het bericht werd verzonden. Nu kun je inderdaad ook Apple+0 doen voor het activiteitenoverzicht maar dat vind ik ook niet zo mooi.

Als je nu in Tiger een bericht verzend veranderd de map “verstuurd” naar “versturen” Je hebt dan ook geen toegang tot die map tot het bericht is verstuurd.

Nou ja als je het zoef geluidje hoort dan weet je in iedergeval dat hij is verstuurd. maar je moet dan wel :apple:+nul doen i.p.v. :apple:OOO

[quote:3bfcd286ba="nvgalen"]Ik ken een hoop programma's met een "i" ervoor maar van iMail heb ik nog nooit gehoord?[/quote:3bfcd286ba]

Lekker bijdehand.

Bedankt voor de reacties. Jammer dat :apple: het directe overzicht heeft verwijderd.

[quote:0cd9b06754="AppleMies"]In Panther zag je inderdaad een "wieltje" draaienals het bericht werd verzonden. Nu kun je inderdaad ook Apple+0 doen voor het activiteitenoverzicht maar dat vind ik ook niet zo mooi.

Als je nu in Tiger een bericht verzend veranderd de map “verstuurd” naar “versturen” Je hebt dan ook geen toegang tot die map tot het bericht is verstuurd.[/quote:0cd9b06754]

En daarnaast die map draait dat ‘wieltje’ in Tiger Mail nog steeds, hoor.