imail, map verdwenen na hernoeming

hallo, ik heb in imail een map met submappen die submappen moet in een bepaalde volgorde staan.. met vooral 1 die bovenin de lijst moet staan.

in outlook kon ik de naam van de map hernoemen door een punt . voor de naam te zetten. de map komt dan bove aan de lijst te staan (leestekens worden eerst gesorteerd)

als ik een map hernoem en een punt voor de naam zet, verdwijnt de map.
waar naartoe… vraag ik me dan af
(ik maak er een beetje een grapje over maar eigenlijk is het vrij ernstig, want nu mis een hoop correspondentie waar ik wel beschikking over wil hebben…)

wie oh wie???

jan

Bestanden met een punt ervoor zijn in Mac OS X onzichtbaar; maar als je het probeert met zo'n map krijg je dus een waarschuwing dat je het niet kan aanmaken. Dus hoe het jou wel lukt?

En met :apple: +F in de Finder kun je ook zoeken op onzichtbare bestanden en misschien daarmee je verdwenen mapje weer terugvinden.

[quote:bbe1e2e066="Oppie"]Bestanden met een punt ervoor zijn in Mac OS X onzichtbaar; maar als je het probeert met zo'n map krijg je dus een waarschuwing dat je het niet kan aanmaken. Dus hoe het jou wel lukt?

En met :apple: +F in de Finder kun je ook zoeken op onzichtbare bestanden en misschien daarmee je verdwenen mapje weer terugvinden.[/quote:bbe1e2e066]

tja, hoe ik dat voor elkaar krijg… inderdaad. best lollig eigenlijk.
wel vervelend

ik ga zoeken

Om ze bovenaan te zetten begin je de naam met een spatie.