iMail - reply mail niet compleet

Het komt steeds vaker voor dat ik antwoorden op mijn mail krijg die niet compleet zijn of totaal niet zichtbaar zijn. En nee dames en heren de afzenders hebben weldegelijk volledig gereageerd '-)

Kwam hier namelijk achter na een reply van een vriend van mij, het was maar 1 zin die ik niet kon begrijpen totdat ik diezelfde mail opende op mijn windows pc - outlook en het gehele bericht kon lezen.

Heeft dit te maken met de instellingen of zou het kunnen dat checkmail van MacFan nr. 53 de oorzaak is. Zelf getracht alle voorkeuren te veranderen echter zonder resultaat.

Bedankt

gr.
Dave

[quote:cd492ca85e="Different"]Heeft dit te maken met de instellingen of zou het kunnen dat checkmail van MacFan nr. 53 de oorzaak is. Zelf getracht alle voorkeuren te veranderen echter zonder resultaat. [/quote:cd492ca85e]

Na een paar dagen testen had ik het zelfde probleem, en na verwijderen van Checkmail, draaide alles weer naar wens. Het kan nog steeds toeval zijn, maar dat geloof ik niet.
Na het verwijderen van Checkmail heb ik het probleem niet meer terug gezien.

Cyberwolf

Cyberwolf,

Zou wel heel toevallig zijn, bedankt voor je antwoord, ga zo direct checkmail toch maar verwijderen.

Andere mensen die hier ook last mee hebben (gehad) ?

gr.
Dave

Hetzelfde probleem heb ik ook nadat ik checkmail had geinstalleerd.

Het vreemde is dat tekst niet wordt weergegeven, maar wel de tekst na de 1e lege regel.

Wie meldt dit even aan de makers? Of is dit al bekend bij Macfan?

Gr.
Alfred