iMovie 05, waar zijn de bestanden??

Sinds ik iMovie 05 gebruik op 10.3 geeft iMovie de bestanden niet weer, alleen het project als bestand. Via apple-F kon ik de inhoud simpel terugvinden en het daarin staande QT-document openen en omzetten in MPEG2. Nu sinds de update naar 10.4 kun je via zoeken er niet meer bij. Hoe kan ik nu alle bestanden in de Finder terugvinden? Oude iMovies maken gewoon een map, waarin alle bestanden zitten. Dat wil ik eigenlijk nu weer.

Groet, Richard

Als ik naar je onderschrift kijk, vraag ik me af waarom je niet met Motion of aftereffects werkt?

Ik gebruik iMovie uitsluitend voor import van beelden (Canopus of DV). Ik doe er verder niets mee, dan omzetten naar m2v en dan naar DVD SP.

Okee dan! Sorry hoor, maar ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar bedankt voor het beantwoorden van de mijne... :wink:

Control+klik op het projectbestand en dan de optie Toon pakketinhoud kiezen. Daar staan de bestanden die in eerdere versies in de Finder te zien waren. Of het Quicktime bestand er ook bij zal staan weet ik niet zo 123...

Geweldig! Dit bedoelde ik. Bedankt.