iMovie 3.0.2 gedownload maar hoe krijg ik hem aan de gang??

Ik heb van de apple site iMovie 3.0.2 gedownload. Ik heb nu op mijn desktop een icoon met de tekst iMovie3.dmg 2 staan. Als ik er op klik krijg ik de melding; "Er is geen programma beschikbaar voor het openen van het document 'iMovie3.dmg 2' en ik kan kiezen uit "kies programma" of "OK"! Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen om de nieuwste versie van imovie te laten werken. Wie kan mij helpen??? :(

Heb je wel eerst iMovie 3.0 gedownload en geinstalleerd? 3.0.2 is alleen een update

Bedankt voor de snelle reaktie.

Volgens mij heb ik geen update gedownload maar het hele programma.
Op de apple site staat dat je de nieuwste versie van iMovie kan downloaden, je kunt dan kiezen tussen:

1. iMovie 3.0.2 Updater (1.9MB)
    Verzorgt de update voor iMovie 3.0 en 3.0.1gebruikers naar iMovie 3.0.2

2. iMovie 3.0.2 Full-Installer (81.8MB)

Ik heb de tweede optie gekozen en alle 81,8 MB-tjes zijn binnen, het lijkt mij toch dat dit het hele programma is en niet slechts een up date, of zit ik er helemaal naast??

Welk systeem draai je? Het vereist 10.1.5 en hoger, 't is maar een vraag je hebt natuurlijk allang 10.2.4 of niet soms?

Als je het aan klikt en je krijg het venster. klik dan op

‘Kies programma’ en dan Applications-> Utility’s-> Installer

Wat je moet doen is van de bestandsnaam iMovie3.dmg 2 de laatste 2 en de spatie te verwijderen. EN dubbel klikken.

:D O Yeah, bedankt voor de tips, ik heb eerst de tip van het weghalen van de spatie en de 2 geprobeerd en dat werkte meteen!! Alleen kwam ik er achter dat ik Mac OS X 10.1.2 heb en dat ik die ook moet updaten dus dat ga ik nu eerst maar doen!! :? LATERRR