iMovie 3 compatibiliteit met Sharp Camera's

Hallooooo

Ik vraag mij af of iMovie 3 om kan gaan met Sharp digitale videocamera’s (de Sharp VL-Z5S om precies te zijn)! Het staat niet bij de lijst van compatibele camcorders, dus ik ben bang dat het niet zal gaan! Heeft iemand hier ervaring mee??

Dank

weet niemand dit?

Weinig Sharp fans hier! Volgens mij zijn hier al posts over geweest. Zal best werken hoor. Als hij er niet bij staat wil dat niet zeggen dat het niet werkt. Alleen dat het niet getest is. Firewire is norm. Als er een standaard firewire aansluiting op zit, werkt het gewoon. Alleen (foto) extra's via USB willen niet altijd werken. GARANTIE dat alles werkt geeft niemand. Soms wil een device controller wel eens morren. Dan kan de computer de camera niet goed besturen. Maar capturing moet lukken. SLC

Hardstikke bedankt... Ik weet trouwens dat de USB aansluiting voor foto's WEL werkt onder OS X.. maar dit is niet echt van belang, sinds ik aal een betere digitale fotocamera heb. Maar in ieder geval bedankt voor het antwoord... Kan nu eindelijk gaan beslissen :)

[quote:80f3e53209="ArthurZZZ"]Hardstikke bedankt... Ik weet trouwens dat de USB aansluiting voor foto's WEL werkt onder OS X.. maar dit is niet echt van belang, sinds ik aal een betere digitale fotocamera heb. Maar in ieder geval bedankt voor het antwoord... Kan nu eindelijk gaan beslissen :)[/quote:80f3e53209]

Ik doelde niet op Sharp voor USB mogelijkheden. Maar in zijn algemeenheid. Van bepaalde camera’s WEET ik dat ze niet via USB werken. Maar wel goed werken met iMovie. Zijn al eerder posts over geweest. Sterkte met je keuze.
SLC