Imovie Alles is weg !!

Grote Problemen. Paniek in de tent.

Vandaag had ik als eerste probleem dat ik mijn nieuwe cameraatje via mijn nieuw aangeschafte Fire Wire kabel niet aangesloten kreeg. Dit prbleem is inmiddels al opgelost.
Iemand gaf me een tip dat ik m in Imovie moest openen.
Dit heb ik gedaan en… inderdaad ik kon alles gemakkelijk en zeer snel importeren.

Wat ging er mis…
Er stonden al wat kleine bestanden die ik met mijn fotocamera gemaakt had in de lijst met archief beelden. Waaronder mijn hondje die helaas overleden is. Dus die wil ik wel graag behouden. Maar deze beelden kreeg ik niet gebrand op dvd,cd etc. Dus liet ik ze staan waar ze stonden.

Omdat ik al redelijkk wat gefilmd had, wilde ik Imovie een beetje gaan uitproberen. Ik klik op Archief boven in de balk en dan nieuw project. Wat gebeurt er ik moet een naam invullen > Filmpje 1.
Ik klik op ok en krijg inderdaad een nieuw project.
Maar ik kan alle andere bestanden incl. de bestanden die ik geimporteerd had niet meer vinden.
Waar kan ik ze vinden. Zijn ze weg ?

Mail me alsjeblieft ik ben erg wanhopig en verdrietig

:cry:

xusjes

Misschien eens een kijkje nemen in de 'Films' map ~/Films

Als het goed is staat het oude project met de filmpjes nog op je harde schijf. Open iMovie en kies dan in het archief menu Open project. Met de optie Open recente bestanden heb je dat vorige project misschien zelfs iets sneller gevonden.

Succes!