imovie film exporteren naar dv camera lukt niet meer

Hoi, Ik maak al een aantal jaren filmpjes met imovie en zet ze als ze gemonteerd zijn terug op dv-cassette. Met de vorige versie (imovie 4 & panther) had ik nooit problemen, maar nu met HD en/of tiger lukt dit gewoon niet meer.Ik selecteer de instelling "deel naar de videocamera"druk dan op deel, dan zie je nog even een blauw balkje en dan valt alles uit. Ik kan het project ook niet meer opstarten met de camera aan. Ik heb ook al eens de instelling "toon beelden op dv camera" aangevinkt maar zonder resultaat. Ik zit nu echt met mijn handen in mijn haar. Mijn Harddisk zit bijna vol en ik wil terug een nieuwe film monteren en daarvoor wil ik nu eerst de bestaande gemonteerde films exportern naar dv vooraleer ik alles wegveeg. Momenteel heb ik de allerlaatste versie van tiger en imovie HD. (exporteren naar idvd of E-mail gaat zonder problemen) ik heb enkel de laatste versie van securiti update nog niet gedownload. Weet er iemand een oplossing of hebben jullie ook dit probleem ? :sealed:

Het probleem ligt ergens bij imovie HD of tiger. Ik heb eens opgestart met OS X 3.5 en imovie 4.01 en met deze combinatie lukte het wel (zoals het vroeger altijd al lukte), maar dit helpt mij niet verder want de projecten aangemaakt in imovie HD kunnen niet geopend worden in imovie 4. Het verschil met exporerten in imovie 4.01 is dat deze nog een extra instelling had die imovie HD niet heeft en dat is nl . "een aantal seconden wachten tot de camera gereed is" samen met de instelling voeg zwart toe aan begin en einde van de film. Ik ga vanavond nog eens proberen met een andere camera en op een andere mac (met panther en met imovie HD) ..... en zo blijft ne mens maar bezig hé.

Probleem ligt bij Tiger 10.4.2 , ik heb het exporteren eens geprobeert bij iemand met dezelfde computer als de mijne maar dan nog met Panther 10.3.8 en met imovie HD, daarmee ging het zonder problemen, dus voorlopig ben ik gered, nu maar hopen dat apple dit probleem vlug oplost met een update. :?