iMovie/iDVD enorm cool

Ik heb net in een paar uur tijd met opnamen van mijn JVC digitale videocamera een leuk filmpje van mijn zoon gemonteerd, muziek er bij gezet en er een DVD van gebrand compleet met menu's enz.

Alles in iMovie en iDVD. Oh ja, en die paar uur is dus inclusief het leren werken met de software.

Wat is Apple toch ontzettend geweldig!

Jan

Helemaal eens. Ik laat het window gebruikers wel eens zien hoe gemakkelijk en natuurlijk het gaat. Paar uurtjes tijd en je hebt een complete leuke dvd. Maar goed, probeer een pc-gebruiker maar eens om te praten. Onhaalbaar. Ik zou alleen wat meer themes willen downloaden, maar diegene die ik vind zijn niet freeware

[quote:c58419b79f="JanWeijers"]Wat is Apple toch ontzettend geweldig![/quote:c58419b79f] Hmm heerlijk, he zo'n simpele computer die mooie taken kan uitvoeren!

Simpel?

[quote:84ab592871="bob"]. Maar goed, probeer een pc-gebruiker maar eens om te praten. [/quote:84ab592871]

Het kan, het kan. Ik zette eens een anti-mac vriend achter men macje en hij was verkocht na 10 minuten. Je moet ze niet om praten je moet ze er me laten werken.