importeren mail in netscape - mail overzetten van windows naar mac

Na jaren pc-held geweest te zijn ben ik nu erg verliefd geworden op de nieuwe imac. En ook heb ik er een kunnen bemachigen. Wat een mooie machine is het :D

Nu ben ik fan van netscape en wil dat ook gebruiken op de imac. Dat is gelukt alleen zou ik graag m'n oude mailtjes willen overzetten naar de mac ( importeren in netscape). zodat ik de windows machine kan wegdoen. Weet iemand hoe je dat kan omzetten. Misschien is er ergens een handig tooltje voor…
Alvast bedankt.

Macheld

als ik jouw was zou ik dat netscape verhaal vergeten, ga liever over op outlook.

Inderdaad, maar als iemand Netscape fan is respecteer ik dat met genoege. Dus kijk over op [url=http://www.VersionTracker.com/]VersionTracker[/url], daar zijn dit soort tools te vinden.

Succes!

Het is gelukt om de mail e.d. te importeren. Eigenlijk is het heel eenvoudig. Van elke user een nieuw profiel aanmaken, dan de over te zetten mail dir op de plaats van de door het nieuwe profiel gemaakte mail dir copieren.... De bookamarks renamen naar bookmarks.html en de adressen exporteren naar text. en weer importeren.. Weer een happy gebruiker. :D