Importeren, niet echt

net voordat het zover is om het importeren van track 1 af te sluiten, crasht Itunes. Dit met originele audio cd's zowel als CDR's. Ik heb de permissies hersteld (zoals dat in een aandere recente topic vermeld staat en niet dat ik precies weet wat dat betekent), reboot, nog steeds hetzelfde.

Dank u schoon

Probeer eens in een ander formaat te importeren en kijk of iTunes dan nog chrashed. Permissies herstellen zal in dit geval niets uitmaken.

Onder alle bestandsformaten hetzelfde verhaaltje.

Ik heb voor de aardigheid ook eens track1 uitgevinkt om te kijken of het misschien iets met de initiele track te maken heeft… noppes, iTunes importeert 99% van de song en dan stopt het met importeren (iTunes crasht eigenlijk niet… ik krijg de spinning beachball)

de importeerknop blijft actief, alsook het het oranje importeersymbooltje met de bewegende golf erin, dat zich langs de track in de afspeellijst bevindt

dank,

Kevin

Ik heb ook geprobeerd om bestanden die al op de HD staan om te zetten in een ander formaat.

Ik heb .AIFF bestanden succesvol omgezet naar Mp3 met Itunes

Kan dus aan de CD brander liggen hoor ik u denken.

en terecht natuurlijk
Hmm…

Ik kijk effe in het systeemprofiel … het is een SAMSUNG CD-R/RW SW-208B
ik moet effe eraan toevoegen ik heb deze B&W pas gekocht met deze brander al erin,

Dank