In blijde verwachting

M'n iMac G5 20" is besteld! Na jaaaren van stress, geklooi, geformatteer,... vliegt die windows bak de deur uit. Donderdag netjes via de apple store online aangeduid dat er 1 gig ram in mag en draadloos toetsenbordje +muis bij en verzonden! Nu hopen dat het niet te lang duurt eer ie geleverd wordt.... Iemand daar enig idee van hoe lang dit ongeveer duurt? Ik kan al niet wachten om hem uit te pakken.

Proficiat met je aankoop. Wat de levertijd betreft, dat kan van 6 dagen tot 6 weken oplopen, maar meestal valt het nog wel goed mee.

Zeer veel succes ermee ! Geniet ervan !

[quote:4a7b17f331="Timo.Sublimo"]vliegt die windows bak de deur uit.[/quote:4a7b17f331]

Doe maar het raam uit…

Gefeliciteerd, mooie machine!

Heb net dezelfde configuratie, ik had hem al na 3 dagen :P maar wel in de gewone winkel besteld. Meestal duurt het een week of 2-3. Je zal het je niet beklagen, werkelijk elke seconde dat je langer met je Macje zal werken zal je er meer aan verslaafd worden. (ik heb het alleszins erg zitten :P) Nog es proficiat!

Gefeliciteerd met je iMac G5, echt een prachtmachine.

Proficiat, dit is het begin van de "gelukkige" tijden :P :D [size=7:241952654b]Macbible, MrSharky, vers1 paragraaf 10[/size:241952654b] :P :lol: :D 8)

Enige vrees is dat ik in 't begin niet vlot mee overweg zal kunnen. Ik ben zodanig gewoon aan windows... En mezelf kennende ga ik vlug beginnen stressen als er niet werkt of gaat zoals ik het wil of zoals het hoort...

Enige kalmte zal vereist zijn zeker?

In dat geval : even inademen en nadenken hoe een klein kind jou handeling zou doen als hij de eerste keer een computer aanraakt.

Je zal zien, het werkt allemaal een stuk logischer dan Windoos. Anders is daar altijd nog het Forum.

[quote:a4ca3fb526="Timo.Sublimo"]Enige vrees is dat ik in 't begin niet vlot mee overweg zal kunnen. Ik ben zodanig gewoon aan windows... En mezelf kennende ga ik vlug beginnen stressen als er niet werkt of gaat zoals ik het wil of zoals het hoort...

Enige kalmte zal vereist zijn zeker?[/quote:a4ca3fb526]

Als je nu de ‘cursus’ op www.macmiep.nl even doorkijkt, alle stappen leest etc ben je al een heel eind op weg. Ik deed het zelf ook en kon al een beetje wennen, en sinds gisteren heb ik m’n mac en inmiddels al een heel eind gekomen. Aanrader dus. :slight_smile:

Proficiat, je hebt een puike machine gekocht.

Natuurlijk zal OSX wennen zijn, hoe gemakkelijk het systeem ook is. Je bent in de eerste weken meer bezig om Windows-zaken af te leren.
Kijk in dit topic even naar de filmpjes die enkele elementaire zaken van OSX stap voor stap laten zien.

[quote:ea2b720aac="MacBjorn"]... Je bent in de eerste weken meer bezig om Windows-zaken af te leren...[/quote:ea2b720aac]

soms kan het ook een aantal maanden duren, ik heb eens gehoord dat het ongeveer 3 maanden duurt voordat je volledig geswitched bent :smiley:

Daar komt ie weer: www.xvsxp.com Hier zie je allerlei bewerkingen, met plaatjes, op XP en OS X. Gefeliciteerd met die mooie bak!

Alvast bedankt iedereen! Net nog eens de orderstatus gecheckt van m'n bestelde imac: Shipped!

Mocht 'k nu nog weten hoe lang het zou duren eer ie hier arriveert…

Dit zijn de langste dagen uit m’n leven die ik al meegemaakt heb. De verlossing is nabij…

Proficiat! Ik heb ook een iMac 20" besteld en ik wacht er nu al 9 dagen op. :|

en hoe lang is ie al "shipped"?

Ik heb hem bij een dealer gekocht. Ik had beter bij The Apple Store besteld, dan had ik nu tenminste een speciefieke leveringsdatum. :(

Azow, ik heb ook geen specifieke leveringsdatum hoor. Ik kan via de Apple site wel de status volgen van m'n bestelling. Nu is ie dus shipped, maar hoe lang nog...? Niemand die 't weet...

Ik heb gisteren mijn iBook G4 12" besteld. Heb er 512 MB ram bijgegooid, dus ik zal dan 1 GB hebben. Lijkt mij voldoende..... hopelijk wordt hij deze week geleverd.

Update: Ik heb net naar Easyware gebeld en hij is binnen! Tegen 17 uur zullen ze extra geheugen bijsteken en de muis verwisselen zodat ik hem kan meenemen. :lol: