‘in-ear’ oordopjes

Ik ben van plan om ‘in-ear’ oordopjes van Apple te kopen. Ik weet dat veel mensen de oordopjes van sony kopen, maar daar gaat het ff niet om. Is de kwaliteid veel beter dan de standaard oordopjes die bij mij Ipod Mini zitten? En kan ik het verschil ook horen, ik heb namelijk niet zo'n 'getraind' oor.

ja er is een beter geluid omdat je oorkanaal word afgesloten van de buitenwereld daardoor hoor je alles veel beter als met de normale oordopjes. Alleen je hebt geen contact meer met de buitenwereld, daardoor heb ik ze niet. er zullen altijd nog betere zijn alleen ik zou geen € 100 kunnen uitgeven voor oordopjes.

Ik kocht onlangs een ipod met originele Apple oordopjes: deze vond ik kut. Daarna kocht ik de in-ear dopjes: deze vond ik helemaal kut.

De sony’s waren iets beter.

het lijkt mij heel vervelend als ik de buiten wereld niet meer zou kunnen horen, omdat ik vooral naar m'n ipod luister als ik op de fiets zit, en ik vind het dan tog wel handig om tog nog iets van het verkeer mee te krijgen. :roll:

Het is inderdaad wennen om in-ear oordopjes te gebruiken. Tijdens het fietsen moet je beter opletten etc. Ook een bijkomend nadeel bij gebruik op kantoor: je hoort de telefoon niet meer, hoewel dat soms een voordeel kan zijn :D

voor mij is juist het grootste voordeel dat je geen wind geruis meer op de fiets hebt*.

of de in-ears passen ligt maar net aan je oren. Bij mij werkten de Apple’s niet anderen (shure 3) wel. Als het niet werkt hoor je geen bas.

*en dat verkeer: moet zelf uitkijken! Fietsers gaan voor

...ben je op het toetsenbord gevallen? De titel van dit draadje doet het meest vreselijke vermoeden! :lol:

[quote:f24d6a752a="aperitivo"] en dat verkeer: moet zelf uitkijken! Fietsers gaan voor[/quote:f24d6a752a]

dan heb ik iets gemist want volgens die smurfenreclame met Vader Abraham gaan fietsers van rechts voor en niet als ze van links komen

[quote:c5ae67bf04="zeagle"][quote:c5ae67bf04="aperitivo"] en dat verkeer: moet zelf uitkijken! Fietsers gaan voor[/quote:c5ae67bf04]

dan heb ik iets gemist want volgens die smurfenreclame met Vader Abraham gaan fietsers van rechts voor en niet als ze van links komen[/quote:c5ae67bf04]

Ik geef zowel smurfen als Vader Abrahams geen voorrang, ook niet als ze van rechts komen! :evil:

..

nou dan gaan die aldi oortjes wel heel vaak kapot want in 3kwart jaar heb ik al 4 nieuwe oordopjes besteld bij apple. het is dat ze gratis zijn anders dan had ik allang andere gehad die langer meegaan, en de iPod oortjes hebben de iPod uitstraling :D