Is het mogelijk dat als ik aan het bellen ben en iemand anders belt mij dat deze persoon de in gesprek toon krijgt.
Ios 7
Bij IOS 8/9 krijg je bij een tweede beller de keuze om het huidige gesprek op hold te zetten of de nieuwe persoon die belt naar voicemail te gooien.
Een in gesprek toon is niet mogelijk…
Je hebt waarschijnlijk wisselgesprek aan staan. Als je dat uitzet (Instellingen > Telefoon > Wisselgesprek) zal iemand die je belt terwijl je zelf belt een bezettoon krijgen.
Krijgt de beller dan niet direct voicemail?
Dat hoeft niet perse. Bij de meeste telefoon providers kun je dat zelf instellen.
Zijn er dan nog mensen die dat rare voicemail aan hebben staan (behalve bedrijven/ZZP’s dan)?
Ikke wel. Lekker handig als iemand gelijk vertelt wat ie wil. Hoef ik niet terug te bellen maar kan het gelijk regelen. Irritant zijn mensen die inspreken “met …, bel me even terug”.
Als ‘men’ wat van me wilt sturen ze wel een bericht (SMS, iMessage, WhatsApp, etc, of zelfs mail). Als ze dat niet doen, zal het ook niet belangrijk zijn geweest.
De enig die vooral erg blij wordt van voicemail zijn de providers, want ze verdienen er 2x bellen aan.