In Ipod 'contacts' adres vreemd weergegeven

Onlangs ben ik overgegaan op OS X 10.4. Ik gebruik heb alles in het Engels, omdat de meeste software in het Engels is en het mij verder niet uitmaakt in welke taal mijn OS is zolang ik het maar kan verstaan Ik heb een Ipod en ik gebruik de 'contacts' functie hiervan, voornamelijk voor de telefoonnummers. Toen ik mijn contacten echter overwilde zetten viel mij op dat de vorm van het adres niet klopt als je het importeert in 'Adress Book'. Nu dacht ik eerst dat het er aan lag dat ik veranderd ben van OS 10.3 naar 10.4, maar nadat ik vandaag alles netjes over had getypt in mijn 'Address Book' en het op mijn Ipod zette via Itunes (wat ik niet heel erg intuïtief vindt, maar ok).

Het format in mijn ‘Adress Book’ is

straat
postcode | plaats
Land

Het format in ‘contacts’ is

straat
plaats | postcode | postcode
land

Als ik ‘Adress Book’ het terug laat inladen dan is het format staat bij straat: straat en plaat
bij postcode staat het land en bij plaats staat opnieuw land en bij land staat helemaal niets.

Nu vraag ik mij af wat ik fout heb gedaan en is dit mogelijk oplosbaar voor het correct weergeven van adressen op mijn ipod (Eerst vroeg ik mij dit ook af voor ‘AdressBook’, maar dat heb ik gelukkig op dit forum kunnen vinden).

Het is een beetje lang, dus alvast bedankt voor het lezen.

Het format in mijn 'Adress Book' is

straat
postcode | plaats
Land

Het format in ‘contacts’ is

straat
plaats | postcode | postcode
land

het klinkt niet erg storend, maar de fout zit blijkbaar in de OS van je iPod…
mss opnieuw instaleren?

Ik weet dat ik een beetje aan het muggenziften ben, maar ik begin er steeds meer aan te ergeren. Heb hem inderdaad als eerste leeg gemaakt en de software van de Ipod geïnstalleerd (hielp niet) en dacht misschien is er wel iemand met hetzelfde probleem die toevallig een oplossing weet.

En ik doe een beetje aan SOG moet ik bekennen.