In Mail automatisch Shiira openen ipv Safari

Hoe kan ik de voorkeursbehandeling van Safari veranderen binnen Mail naar Shiira.

Als ik op een linkje klik in een e-mail wil ik graag dat Shiira wordt geopend ipv Safari.
Waar kan ik dit veranderen?

dank!

Safari openen, [b:b405630f8b]Safari[/b:b405630f8b] > Preferences, bij "Default Web Browser:" Shiira kiezen.

Hoe onlogisch dit ook lijkt, je kan je standaard browser kiezen in de preferences van safari, dus daar ff een andere browser aanvinken en dan komt het helemaal goed!

[edit]
damn, neowave was me voor :–)
[/edit]

In Safari! Daar dien je in de voorkeuren een andere standaardbrowser te kiezen.

In Safari; voorkeuren, en dan standaardwebbrowser instellen...

Vind je Shiira zo handig dan? Vind het niet veel meer dan Safari…

[quote:8b48f8456a="neoWave"]Haha was ik zo onduidelijk dat er na mij nog 4 mensen hetzelfde posten? :P :wink:[/quote:8b48f8456a]

Nee, maar iedereen is schijnbaar zo druk aan het werk, dat we allemaal tijd en zin hebben (op hetzelfde moment) om dit probleem op te lossen…

[quote:819a428b34="svan"]Vind je Shiira zo handig dan? Vind het niet veel meer dan Safari...[/quote:819a428b34] Zo denken andere mensen weer over Firefox, Camino en Opera. Ieder z'n ding. :wink:

Je kunt in Safari je voorkeur-browser instellen. 8) :lol:

Dank.... een keer of 5 of zo... :D aan iedereen.

Ja je ziet niet wanneer iemand anders aan het typen is :P Zo'n makkelijke is dan snel 5x beantwoord.

Ik heb Camino ingesteld als default browser. Als ik in Mail (versie 2.0.8) een stukje tekst selecteer en kies voor Zoek met Google, wordt Safari geopend. Hoe kan ik er voor zorgen dat Mail de default browser opstart?

Mvf,

Dr. Mudd

Ik heb niet echt een volledige oplossing, maar het is wel iets: in een e-mail, selecteer de link, ga naar het Safari menu -> voorzieningen -> open URL in Camino. Maar da's niet automatisch, I know..