in verweggistan de website bijhouden op een wintendo?? help

Dag dag allemaal,,

hier in de brandende zon probeer ik al 2 uur onze website te uploaden via allerlei FTP clients die ik spons vanaf de versiontracker website maar het wil maar niet goed werken…

wie weet er voor [windhoos] een makkelijke oplossing? zit er standaard [haha] iets ingebouwd? er zitten hier wel een paar windhoos techneuten dat weet ik…

salut :evil:

Onder Windhoos 2000 en hoger kan dat makkelijk. Open Internet Exploder en tik als URL

ftp://een.server.naam/virtuele.directory/sub.directory

Dan wordt een verbinding naar de FTP server opgezet en krijg je de inhoud van de directoy te zien.
Wel wordt eventueel nog gevraagd naar username/password.

of probeer eens wsftp, altijd veel plezier van gehad

inderdaad wsftp de light versie is al voldoende en gratis, volg deze link http://www.wsftp.com/downloads/index.html onderaan vind je wsftp-le, Heb ik jaren gebruikt, is erg simpel 8)

allemaal thanx voor de reacties... maar deze computer hiro accepteerd geen installer... helaas...

ik probeer nog ff verder… tot later een keer… zucht k’mis een apple internet cafee…

kan hier trouwens mijn PBtje wel achter de kabeltjes hangen, maar weet geen id voor in de sysvoorkeuren bij de netwerkvoorkeuren…

Mailking on the road…

tis dan toch allemaal gelukt... gewoon in de browser is het makkelijkst heb ik gemerkt.. als je toch geen applicatie op de hd mag wegschrijven... dus CDtje erin en updaten... thanx all..

He King alles goed??verder?

Dag Torz...

Tuurlijk alles goed… hier met ons luie gat in de zee van Griekenland…

lees de verhaaltjes maar… check het logbook… :-))))

'k lees trouwens vluchtig iets over G5 etc... pfff ik heb het al zo warm... maar als er T-shirts komen, wil ik er ook eentje van jullie?????

Sturen naar Instanbul denk ik maar…