In zomervakantie Gratis Nano bij aanschaf Mac

[b:3f77726cba]net als in de VS nu --> in de loop van de zomervakantie een gratis nano bij je aankoop van een MAC.[/b:3f77726cba]

Ik belde zojuist de appleshop om te vragen of de US aandieding ook voor NL komt, en deze meneer (André met Iers accent) kon mij dit vertellen: Hij raadde mij aan om te wachten met kopen, àls ik die gratis nano wilde hebben!..

Veel plezier met wachten!

als je nog wat langer wacht, dan is je Mac ook nog in prijs gedaald, dan kun je met dat uitgespaarde geld een iPod HDTV kopen

[img:d29f747aeb]http://www.smartforum.nl/images/smiles/funnypost.gif[/img:d29f747aeb]

Wil je de naam van je topic in kleine letters veranderen? De topic naam komt op deze manier schreeuwend over?

[quote:8aaa68f0b9="ewoutlio"][b]Hij raadde mij aan om te wachten met kopen, àls ik die gratis nano wilde hebben!....

Veel plezier met wachten![/quote:8aaa68f0b9]

Als dat zo is dan wordt het dus wachten voor mij terwijl ik eigenlijk deze maand een MacBook wilde bestellen.

Ik moet het nog zien maar ik wil nog wel 6 weekjes wachten… alhoewel :?

Bedankt voor de info!

Ik blijf nog maar een maandje wachten niet langer ook al komt die actie.

Hier in Belgie loopt er nu een actie tot 24 juni, dat wanneer je een oude pc binnenbrengt, je een koting krijgt tot € 175 op een iMac. Lijkt me wel een heel goede koop als je nog ergens een oud krel van een pc hebt staan. Nu weet ik verder wel niks over de voorwaarden, en de eigenlijke korting die je krijgt aangezien je 'tot' € 175 korting krijgt. Teven zou ik ook wel willen weten of dit verenigbaar is met een studentenkorting.

Weet er iemand hier meer over, ik vind niets op de site, en heb ook niet echt de tijd om een apple center op te zoeken?

ach ja, ik heb tijdens de iDay's 100 uero korting gekregen. En een nano heb ik al, Maar het is zeker een leuke actie :)

Als dit klopt dan koop ik mijn macbook zodra de actie begint. Ik heb al een iPod nano. Maar dan geef ik deze cadeau aan mijn zusje. Zal ze errrug blij mee zijn denk ik om zoiets te krijgen :D

Groetjes,
Rob.

ja wie zou er nou niet blij mee zijn om een nano te krijgen 8) :D

Ja ok maar ik bedoel meer, zoiets ik geef je eigenlijk niet aan iemand. Althans niet als student zijnde. Ik geef een kameraad niet zomaar een nano voor zijn verjaardag. En ook mijn zusje zal raar staan te kijken als ik haar "zomaar" een nano geef.

neej daarom, maar toch leuk, beter dan op internet verkopen :)

Welk model nano wordt kado gedaan?

Dat weet ik niet maar vermood de kleur van je aangeschafde mac en niet meer dan 1gb... Maar dat is niet meer dan een vermoede :o

In de VS is de actie: (tot) 179$ korting bij aankoop van een soort iPod + computer. Dat komt neer op een 1 gb Nano.

Dus “als” de actie hier ook komt, dan zal het wel gelijkaardig zijn (dus met korting).

P.

Hi,

Ik sta op het punt om een MacBook Pro te kopen met studentenkorting.
Zal deze nano actie weer van toepassing zijn binnenkort?
Wie weet in welke week het vorig jaar begon?

Bedankt!

Over de acties in 2007 loopt al een draadje, zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=102460

Bedankt.