Inbooklet plugin

In de Adobe Pagemaker Plug-in pack zitten nog meer handige plugins, maar vooral InBooklet (dat ook bij Indesign1 en 2 zat maar niet bij CS) is erg handig om eenvoudige inpositions te maken!!

Het is maar dat je het weet, want je verwacht niet dat dat in een pagemaker plugin zit!!!
Verder zit erbij:
Automated bullets and numbering
Data Merge
Template Browser
en nog wat pagemaker dingetjes

De Adobe Pagemaker Plug-in zit bij de nieuwe paketten van Indesign CS

Dat zit toch alleen bij de PageMaker edition? Anders lijkt me dat de gewone CS bezitters er ook wel aanspraak op kunnen maken... Dat lijkt vooralsnog niet het geval.

ik heb een paar weken geleden een CS premium upgrade gekocht en daar zat het bij!!

[quote:d3356e8d9e="Deskman"]Dat zit toch alleen bij de PageMaker edition? Anders lijkt me dat de gewone CS bezitters er ook wel aanspraak op kunnen maken... Dat lijkt vooralsnog niet het geval.[/quote:d3356e8d9e]

De plug-in pack is ook gewoon apart verkrijgbaar hoor (69 eurootjes op adobe.nl) :smiley:

Het geld meer dan waard!

[quote:d5cfea4289="AdobeHenk"][quote:d5cfea4289="Deskman"]Dat zit toch alleen bij de PageMaker edition? Anders lijkt me dat de gewone CS bezitters er ook wel aanspraak op kunnen maken... Dat lijkt vooralsnog niet het geval.[/quote:d5cfea4289]

De plug-in pack is ook gewoon apart verkrijgbaar hoor (69 eurootjes op adobe.nl) :D[/quote:d5cfea4289]

Ik zeg wel “gewone”, maar ik bedoel dat ik ook de Premium versie heb. Hoe zit dat dan? Premium nu kopen betekent dat je meer krijgt dan toen ik het toen kocht?

Leuke acties dan van Adobe. Net als die extra trainingen die je er gratis bij krijgt op CD. Zolang je maar in de USA woont…

[quote:ca0fcf7dea="Deskman"]Ik zeg wel "gewone", maar ik bedoel dat ik ook de Premium versie heb. Hoe zit dat dan? Premium nu kopen betekent dat je meer krijgt dan toen ik het toen kocht?

Leuke acties dan van Adobe. Net als die extra trainingen die je er gratis bij krijgt op CD. Zolang je maar in de USA woont…[/quote:ca0fcf7dea]

Vergeet die extra lettertjes niet; Amerikanen lijken bepaalde privileges te hebben…

ja helaas wel, bij de andere paketten kreeg ik ze er ook niet bij...

[quote:431caf212b="Deskman"][quote:431caf212b="AdobeHenk"][quote:431caf212b="Deskman"]Dat zit toch alleen bij de PageMaker edition? Anders lijkt me dat de gewone CS bezitters er ook wel aanspraak op kunnen maken... Dat lijkt vooralsnog niet het geval.[/quote:431caf212b]

De plug-in pack is ook gewoon apart verkrijgbaar hoor (69 eurootjes op adobe.nl) :D[/quote:431caf212b]

Ik zeg wel “gewone”, maar ik bedoel dat ik ook de Premium versie heb. Hoe zit dat dan? Premium nu kopen betekent dat je meer krijgt dan toen ik het toen kocht?

Leuke acties dan van Adobe. Net als die extra trainingen die je er gratis bij krijgt op CD. Zolang je maar in de USA woont…[/quote:431caf212b]

Ligt eraan wanneer je de Premium Suite hebt gekocht. In de Suite nu wordt de plug-in pack meegeleverd; mensen die de Suite gekocht hebben voordat de pack uitkwam kunnen voor zover ik begrepen heb de pack voor verzendkosten krijgen.

Als ik wat informatie vindt laat ik het wel weten, maar misschien is het handig om Adobe sales of customer service even te bellen…

Edit: heb net even gecheckt, en als je de suite geregistreerd hebt zou er binnenkort automatisch toegestuurd moeten worden. Het is anders misschien verstandig om even Adobe Customer Services te bellen die voor zover ik begrepen heb een bestelling kunnen plaatsen.

[quote:a5c8940b4e="Deskman"][quote:a5c8940b4e="AdobeHenk"][quote:a5c8940b4e="Deskman"]Dat zit toch alleen bij de PageMaker edition? Anders lijkt me dat de gewone CS bezitters er ook wel aanspraak op kunnen maken... Dat lijkt vooralsnog niet het geval.[/quote:a5c8940b4e] De plug-in pack is ook gewoon apart verkrijgbaar hoor (69 eurootjes op adobe.nl) :D[/quote:a5c8940b4e] ik zeg wel "gewone", maar ik bedoel dat ik ook de Premium versie heb. Hoe zit dat dan? Premium nu kopen betekent dat je meer krijgt dan toen ik het toen kocht? Leuke acties dan van Adobe. Net als die extra trainingen die je er gratis bij krijgt op CD. Zolang je maar in de USA woont...[/quote:a5c8940b4e]

er was een tijdje een actie voor degenen die wél de CS hebben gekocht, maar niet het plug-in pakket hebben. Die kon je alsnog gratis krijgen, via de Adobe site. Ik heb de URL hier ooit gepost, maar weet niet meer waar of wanneer. De actie liep tot een bepaalde tijd (zal wel 31 mei geweest zijn :frowning:

ok, gevonden: (in de post THIS IS YOUR BRAIN ON INDESIGN)

de “Pagemaker Plug-in Pack” is gratis wanneer je de Adobe CS hebt aangeschaft tussen 5 jan en 4 april (Engelse Versie) of 5 jan en 3 juni (Ned versie)

zie voor meer info:

http://www.adobe.com/products/colltech/pdfs/CS_Upgrade_Policy_120403.pdf

"Customers who purchase Adobe Creative Suite Premium edition or Standard edition during the eligibility periods listed below are entitled to receive a free upgrade containing the Adobe PageMaker Plug-in Pack as specified in this document. Customers can obtain the free upgrade by following the instructions provided inside the product boxes of selected language versions. Or, customers may contact Adobe directly and provide their Adobe Creative Suite serial number. Adobe contact information may be found at http://www.adobe.com/products/colltech/pdfs/colltechcontacts.pdf Licensing customers will be contacted by Adobe directly regarding their free upgrades approximately 30 days after eligible products ship. "