Indesign 2.01 werkt niet meer!

Wie kan mij helpen met Indesign. Draaide tot voor kort prima (10.3.3 op een G4 1,25 dual met 1 Ghz geheugen) maar wil nu in een keer niet meer opstarten of crasht elke keer als ik wil saven, koppeling wil aanmaken of wat dan ook.

Ik was aan het werk met Crm4Mac (Teksteditor stond open en op de achtergond Bryce 5.0)
Toen ik Indesign opende en een tekst vanuit Teksteditor wilde plakken in Indesign crashte het programma). Indesign werkt sinds die tijd niet meer :evil:

Wie heeft hier ervaring mee of kan mij helpen?

Alvast bedankt!! :slight_smile:

Geen idee wat er is fout gegaan. Maar ik weet wel dat de upgrade naar 2.0.2 ID een stuk stabieler maakt. Ik zou dat dus even doen. Succes.

Permissies herstelt ? misschien de preferences een keer wegooien. Laatst met iPhoto had ik een zelfde soort probleem toen ineens tijdens het importeren de cd er door iemand werd verwijderd.iPhoto liep elke keer vast toen ik het opstartte. Na permissies herstellen was alles weer okee.

Als het programma gecrashed is met een file open dan bestaat er nog een recovery-file. Een ID bestand met een rare nummer-naam combi op de locatie waar het originele bestand ook staat. Misschien dat het probeert die weer open te krijgen. Gooi weg en try again.

Bedankt voor jullie adviezen. Ik heb de permissies hersteld en Virex eraf gegooid en het werkt weer. Ik kon Indesign opnieuw installeren en dat lukte niet meer toen Virex er nog op stond.

Nogmaals bedankt voor de tips. :mrgreen: