indesign 2.02 kleuren

Als ik een nieuw document aanmaak in Indesign en ik typ bijvoorbeeld een stukje in een tekstkader valt gelijk op dat zwart niet zwart is maar grijs. Ook de overige kleuren zien er flets uit. is dit een instelling en makkelijk te veranderen net als in Illustrator 7.0 voorheen?

Nookie,

Vrij simpel volgens mij. Ga naar [weergave], [instellen proef] en selecteer [werkruimte CMYK] of [document CMYK]. ga nogmaals naar [weergave] en vink daar [proefkleuren] aan. Nu zou het zwart veel zwarter moeten zijn op je scherm.

Succes,

Joost

dank u hartelijk, het werkt. ach, je moet er maar opkomen.......

Er zullen nog wel meer vragen komen vanaf ons hier. Ben je een goeroe op het gebied van indesign toevallig. zo ja, heb je ook een mail adres. Als je het geen probleem vindt, zou ik graag je mail adres willen hebben ivm met het snel overschakelen van xpress naar indesign en de vragen die daarover komen. Je kan je mail adres eventueel mailen naar mwempe@ksm.nl

Zo niet, dan stel ik ze gewoon op deze site.

Dank nogmaals

stel die vragen hier maar dan kan iedereen er nog wat aan hebben. er zijn hier heel wat indesign gebruikers (van het eerste uur)

ik trek ook graag de xpress gebruikers over de brug (ze zijn wel lastig te overtuigen hoor)

[quote:984d9b5526="helix"]... ik trek ook graag de xpress gebruikers over de brug (ze zijn wel lastig te overtuigen hoor)[/quote:984d9b5526]

Ja, zoals PCusers! :lol: :stuck_out_tongue:

Misschien is het ook interresant van de overtuigende argumenten om over te schakelen van xpress naar Indesign eens nader te belichten.
Voor die reden heb ik een poll gestart.

Dus allen daar heen!! 8)
http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?p=100056#100056