Indesign batch?

Ik heb een vraag over [b:63dfd120a2]Q-to-InDesign Batch 2.0[/b:63dfd120a2], een batch waarmee je Quark-documenten zou kunnen openen in Indesign. Kent iemand deze batch of heeft iemand hier ervaring mee? Hij kost namelijk 66 dollar..dat is niet niks. (Ik weet dat ik hem met crack en al kan downloaden maar deze keer moet t pour le verandering legaal gebeuren.)

Of zijn er miss andere opties om quark-bestanden te openen in indesign? Hopelijk heeft iemand een oplossing.

(QuarkXPress 6.1 en Indesign CS)

Superlink!!!....De conversie van QXP naar ID is niet voor 100% safe!!! Je zal altijd je files moeten controleren!! Koop dan de Q2ID plugin van markzware. Je zal toch "met de hand" de files moeten converteren....

Ik had het wel over een legale batch die ook echt te koop is via de indesign-site.. is het dan alsnog superlink of geld dat alleen voor non-legale versies? Bedankt voor je reactie iig, had idd al meer gezien over dat Q2ID :)

Blijft superlink...tekstomloop...afbeeldingen op niet afdrukken..extra ruimte rond kaders...fonts...allemaal mogelijk..

Ik heb sinds kort Q2ID, en ben er erg tevreden over! natuurlijk altijd opletten, maar het omzetten gaat erg goed en snel. Een echte aanrader, het is niet erg duur en wordt regelmatig ge-update, een sterk produkt.