inDesign bestand beschadigd

Ik heb een belangrijk indesign bestand wat opeens een melding geeft op het moment van openen dat de database beschadigd is. Na deze melding klapt gelijk indesign er uit.

Ik heb al met wat zoekwerk Markzware gevonden, die misschien een oplossing heeft via hun programma's zoals Quarkexpress en ID2Q. Nu kosten deze programma's alleen rond de 199 euro, ik vind dit een beetje aan de hoge kant om alleen een bestand te fixen.

Is er misschien die een oplossing weet of die deze programma's heeft en dit zou kunnen proberen te kunnen converteren?

Alvast bedankt David Roman

Probeer eens je bestand te kopiƫren en dan de nieuwe te openen. Eventueel alle externe hd's afsluiten of alle lettertypes deactiveren. Computer herstarten kan ook :)

Heb alles geprobeerd wat je zij, maar hij geeft nog steeds dezelfde melding :(

Dit vond ik op het internet als mogelijke oplossing.

"I created a new document and used the place command to place the corrupted document. I selected the show options box in the dialogue box. This let me look through the document I wanted to place (the corrupted document). While I looked through it, InDesign appeared to be recompiling the fonts and links. I placed a page into the new document (although I don't think this step was important, I think the repair had already been completed by this time). "