Indesign: dropshadows in typogrammen mogelijk?

Ik maak een blad op, met veel kopteksten, die ik graag elk een subtiele dropshadow wil geven. Ik kan bij paragraph styles echter nergens vinden waar je dit kunt toepassen. Is hier helemaal geen mogelijkheid voor of weet iemand nog iets anders?

Het kan niet met een style. een drop wordt aan een box of de inhoud van een box toegekend. Dus daar moet je mee leren leven. Er is een PlugIn van [url=http://www.woodwing.com/smartstyles.htm]Woodwing[/url] waarmee je shadows kunt vastleggen. Ook kun je met een scriptje een preset maken voor een dropshadow (moet ik even opzoeken...) Ten slotte kun je nog een kopje als item in je bibliotheek zetten, waarna je de kop zelf weer kunt aanpassen.

Mogelijkheden te over

Tik rustig je tekst in een tekstkader en ga dan naar je gereedschapspallet en klik het zwarte pijtje. Met :apple: + command + m kan je nu schaduw aan je tekst geven. Succes 8)

[quote:c4769b2031="misterx"]Tik rustig je tekst in een tekstkader en ga dan naar je gereedschapspallet en klik het zwarte pijtje. Met :apple: + command + m kan je nu schaduw aan je tekst geven. Succes 8)[/quote:c4769b2031]

Dat is wel zo, maar InDesign onthoud geen dropshade-instellingen. Dat moet je dan dus elke keer opnieuw doen. De vraag was of het niet in een style te verwerken was, toch?