InDesign (her)installeren

Hallo,

Ik heb ooit een trial van InDesign geprobeerd. Maar toen ik onvoldoende HD ruimte had heb ik gewoon dat InDesign mapje verwijderd. Nu heb ik een externe HD en wil ik InDesign weer installeren, maar dat kan nu niet meer omdat de installer zegt dat er een probleem mee is. En verwijderen kan ik ook niet via de installer. En als ik zoek in mijn mac op InDesign vindt hij niks.
Hoe zorg ik dat ik hem weer kan installeren?

dit [url]http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html[/url] even over je systeem halen en je kunt indesign weer opnieuw installeren.

Staat hier in genoeg topics vermeld trouwens

Gaat dat je hele suite weg of alleen InDesign? Want ik heb ook nog photoshop/flash/dreamweaver etc.

edit: ik heb een -kuch- illegale- kuch- versie voor eigen geknutsel omdat ik 13 ben, maar gaat dat die illegale software gelijk mee met de opruiming?

Heel het CS3 pakket gaat dan inderdaad weg (schaam je niet hoor een 13 jarige met een legale adobe cs3 zou pas gek zijn)

[quote:5a238a6a90="macjk"]Heel het CS3 pakket gaat dan inderdaad weg (schaam je niet hoor een 13 jarige met een legale adobe cs3 zou pas gek zijn)[/quote:5a238a6a90]

En als ik de suite op mijn externe hd heb staan en de InDesign op mijn normale HD?

in de unistaller geef je de locatie op van het cs3 pakket wat op je lokale schijf staat (indesign dus). Wat op je externe schijf staat blijft er dus opstaan.