Indesign: pagina's doen 'raar'

Ik werk aan een groot document in InDesign laatste versie in Boek vorm, dus twee bestanden 1-101 en 102 -160.
Nu verschijnen er plots pagina’s zeg 4-8 in het tweede document. En ik krijg ze niet weg. Bizar. Iemand enig idee?

Hoezo verschijnen ze? Bladzijden uit het eerste document, of lege aan het einde, of nog wat anders?

Heb je gekeken of het automatisch invoegen van bladzijden uitstaat voor dit document?

1 like

Staat voor die pagina’s toevallig een andere pagina/sectie indeling aan?

Dank voor de suggesties. Het wordt niet duidelijk. Erg mysterieus, hoewel er een logische verklaring voor moet zijn. Computers zijn immers logische apparaten. Enfin iMac totaal gecrasht nu en oriënteren op iets nieuws. :frowning:

Niemand heeft suggesties gedaan, alleen vragen gesteld om te proberen uit te helpen zoeken waar je probleem ligt. En hoe laat je een Mac zo „totaal” crashen dat je om een nieuwe moet? In het ergste geval — zou ik denken — herinstalleer je macOS erop.

Voorkeuren/Tekst: wellicht staat Automatisch tekst plaatsen aan? Vink het af, wis de pagina’s. Nu zouden ze weg moeten blijven.

1 like

Ja, dank, dat heb ik gedan en alles lijkt inmiddels kloppend. Merci.

Ik wil niet lullig doen, maar ik vroeg in het eerste antwoord hier al of die optie aanstond …

Uit het antwoord is niet af te leiden van wie de siggestie afkomtig was. Alleen dat hij dat inmiddels gedaan heeft :wink:

Bericht verwijderd door moderator

Jij bent degene die hier komt met een probleem. Ik probeer te helpen door een paar vragen te stellen over hoe het probleem nu precies in elkaar zit, want dat maakte je niet erg duidelijk. Wil je dat ik je in de toekomst nog eens probeer te helpen of zoek je het verder gewoon zelf uit? Want dat ging je tot nu toe ook zo goed af, als ik je berichten lees …