[inDesign] Paragraaf nummering gaat mis bij Word document

Ik heb een groot Word document van 100 blz die bestaat uit een een aantal hoofdstukken met paragrafen en subparagrafen. Als ik dit document "place" in inDesign gaat er iets mis met de nummering. In plaats van

[b:df7293f90f]1 Inleiding

1.1 paragraaf 1

1.2 paragraaf 2

1.2.1 paragraaf 2 subparagraaf 1

1.2.2 paragraaf 2 subparagraaf 2

1.3 paragraaf 3[/b:df7293f90f]

krijg ik in inDesign:

[b:df7293f90f]1 Inleiding

1.1 paragraaf 1

1.1 paragraaf 2

1.1.1 paragraaf 2 subparagraaf 1

1.1.2 paragraaf 2 subparagraaf 2

1.3 paragraaf 3[/b:df7293f90f]

enz. In iedergeval gaat de nummering helemaal verloren. Nu kan ik dit wel met de hand gaan passen maar met 100 pagina’s is dat niet zo handig. Verder word er in het word document gemaakt van verwijzingen dus kan er snel een foutje insluipen.

Ik zie geen verschil tussen de nummeringen?

het gaat om de punten ervoor, Ms Word maakt hier gebruik van bullits maar inDesign gaat niet goed om met die bullets.

Als je een paragraph style aanmaakt kan je de optie bullets en numbering kiezen en uw instellingen verfijnen? er is wel veel keuze, misschien daar eens wat mee "spelen"

groeten
H.

het probleem zit hem in het importeren. Het gaat al fout bij het "placen" van het word document. Dus ik ben op zoek naar een manier om het word document correct om te zetten, en het liefst zonder verlies van de afbeeldingen die helaas al in het word document zitten.