Indesign, tabel over 2 pagina's afdrukken/pdf OPGELOST

ik heb in Indesign een tabel die over 2 pagina's breed loopt. Wanneer ik een pdf maak met optie spread wordt de pagina goed afgebeeld. Wanneer ik een PDF met losse pagina's onder elkaar voor de drukker wil maken zodat deze ze op inslag kan zetten, zie ik wel de tabel op de linker pagina maar het rechter gedeelte op de rechterpagina niet.

Hoe los ik dit op/cq welke instelling?

Ik heb het zelf even geprobeerd, als ik een pdf maak met export functie, zie ik de tabel goed verdeeld staan. Gebruik je 'facing' pagina's , met links-rechts opmaak? In het ergste geval misschien de tabel naar eps exporteren en dan plaatsen?

Misschien geen antwoord op je vraag, maar ik werk als volgt:

Losse pagina’s worden ‘los’ naar drukker verstuurd. Spreads gewoon als ‘spread’.

Nog nooit een drukker gehad die daar problemen mee had.
En getuige de gedrukte items die ik onder handen heb gehad, gaat alles perfect op deze manier.

Ja ik gebruik opmaak linker en rechter pagina.

Heb ondertussen ipv tabel een kleurvak over 2 pagina’s laten lopen en dit staat wel op de rechterpagina!

Daarna het tekstkader (gedeeltelijk) over de rechterpagina laten lopen. Dan gaat het wel. De tabel loopt buiten het tekstkader.

Heb daarna hetzelfde document vanuit versie 3 (CS) weggeschreven en dan gaat het goed zelfs zonder het tekstkader te verbreden.

Bij deze opgelost en bedankt voor jullie reactie