InDesign tekstlagen linken

We zitten met een monsterproductie voor de deur: een jaarlijkse reclamefolder van ca. 200 pagina's. Nu hebben 'de creatieven' hier verzonnen dat de prijzen in drie verschillende lagen over elkaar gemaakt worden: bovenop een witte met een outline, daaronder eentje naar links geroteerd in een volle kleur en daaronder weer eentje naar rechts geroteerd in een andere volle kleur.

Jullie begrijpen het misschien al: prijswijzigingen worden een rampenplan. Daarom wil ik jullie vragen of iemand weet of het mogelijk is om tekstlagen/kaders aan elkaar te linken, zodat we maar één laag/kader aan hoeven te passen en dat de andere twee automatisch meegaan?

Ik zou deze vraag even in het forum Beeldbewerking stellen!

Overigens is het mischien handig je vraag even wat duidelijker te omschrijven.
Ik kan nou niet echt een beeld vormen van wat je precies bedoelt.

kijk eens naar smart styels van wood-wing, misschien dat het daamee kan. Maar ik weet het niet helemaal zeker.

Ik zou die 'creatieven' eruit gooien. Wat is dat trouwens? Een uitvinding van reclamejongens? Ik ben zelf grafisch ontwerper. Hoor ik dan ook bij die soort? Hoe dan ook, die 'creatieve' oplossing die je noemt lijkt me totale onzin en een on-professionele benadering van ontwerpen. Sorry, maar NIET DOEN en andere ontwerpoplossing vragen is de oplossing van je probleem. :wink:

Deze vraag loopt ook onder beeldbewerking. Niet zo netjes - 2x dezelfde vraag! In beeldbewerking staat al vaak genoeg gemeld dat dat soort ontwerpen waardeloos zijn, en ik houd er niet van in herhaling te vallen

Gridmaster vergeet alleen even voor het gemak te vertellen dat me dat geadviseerd werd door een andere gebruiker...

[quote:335598d9df="Pharris"]Gridmaster vergeet alleen even voor het gemak te vertellen dat me dat geadviseerd werd door een andere gebruiker...[/quote:335598d9df]

Misschien is het handig om even te melden dat men in deze topic verder moet gaan over dit onderwerp. Wellicht kan hier dan een slotje op?

[quote:956aa67b6e="Pharris"]Gridmaster vergeet alleen even voor het gemak te vertellen dat me dat geadviseerd werd door een andere gebruiker...[/quote:956aa67b6e] Sorry Pharris

Geeft niet! :D

Hoe zet je een topic op slot?