info@ email op 2 verschillende iPhone's?

Dag OMT'ers,

Sinds 2 weken zijn we bezig met ons boardsport video-blog www.boardculture.nl
Nu hebben we daarbij het email-adres info@boardculture.nl
Type "POP".
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om dit adres vanaf twee verschillende iPhone's met verschillende nummers uit te lezen?

Bvd, Irvin

Dat is geen enkel probleem.

IMAP is wel 'n stuk handiger dan POP, als je die optie tenminste hebt via je host. Zie je meteen of je collega dat nieuwe mailtje al beantwoord heeft.

Als je het met POP doet, zit je standaard met het probleem dat een POP-account in principe de mail ophaalt + verwijderd van de server. Zoals McLoe aangeeft is IMAP dan handiger, omdat je dan synchroniseert met de mailserver (dan kan je de mail dus op veel meer apparaten (computers, telefoons, etc) ophalen).

Wat ik bij POP meestal deed is beide accounts instellen dat ze mail ophalen en 3 dagen na ophalen de mail verwijderen van de server. Moet iedereen dus wel regelmatig inbellen.

Een andere oplossing is om de hoofdaccount zo in te stellen dat-ie binnenkomende post doorstuurt naar een aantal andere addressen en daarna die post verwijderd.

Nog een mogelijkheid: stel de telefoons zo in dat ze de mailtjes nooit wissen van de server, en doe dat eens in de zoveel tijd via een computer. De mailer daarvan stel je in om opgehaalde mailtjes wél te wissen van de server, dan kun je met elke telefoon de berichten ophalen tot je ze op de computer bekeken hebt — daarna zijn ze voor de telefoons verdwenen (tot er nieuwe binnenkomen, natuurlijk).

Heel bruikbare tips, bedankt allen!
Ik ga eens een avond mailinstellingen inlassen..

Irvin