info

Ik ben op zoek naar Macbook Pro 15" retina. Kom ik dit bedrijf in de U.K tegen wat o.a. Apple producten wel tegen heel gunstige prijzen aanbied.
Dus mijn vraag: Heeft iemand ervaring met dit bedrijf. Hier de info:

• Naam & Registered Office :
    DELTA ELECTRONICS EUROPE LIMITED
    1 REDWOOD COURT
    PEEL PARK CAMPUS
    EAST KILBRIDE G74 5PF
    GLASGOW, SCOTLAND
    UNITED KINGDOM
    Company No. SC119936

en de link:URL: http://deltaelecteuropeuk.tk/

Graag ervaring.
Dolf

Een bedrijf dat een gratis website-dienst (Webs) gebruikt, en die ook nog eens gratis host (Dot.TK), zou ik niet direct voor 100% vertrouwen.

Ik zou er niks kopen.
Het is een .tk domain dat gratis aan te maken is, dit wil niet alles zeggen.
Maar als ik de website zelf bekijken ziet hij er niet bepaald vertrouwlijk uit als je het mij vraagt.

Die afbeeldingen op de website worden ook door andere sites gebruikt: http://www.cairo360.com/arabic/article/shopping/6779
Dit uiteraard een scam.

Als een aanbieding te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo. Bij kleinigheden kan je de gok wagen. Bij de aanschaf van iets duurs dus niet.

Oplichting, lijkt me…

En gelijk even verplaatst uit het OMT subforum.

Ik vind vooral dit een erg mooi product wat ze aanbieden…
zal ik het doen??? of is het een te groot risico
: SARCASME!!! :

Dit zegt toch al genoeg? elk bedrijf dat zichzelf echt serieus neemt verkoopt dit niet!

Ik lees op de website dat ze (zeggen) een gecertificeerde Apple verkoper zijn. Dus zou ik eens contact opnemen met Apple en vragen of ze het bedrijf kennen.

Hahah waarom die moeite, ik kan je het antwoord nu al vertellen. Dat zijn ze niet.

Inderdaad, dat zal het antwoord zijn. Maar ik zou wel eens willen weten hoe ze zouden reageren. :wink:

O.K. Alles duidelijk.
Dank voor commentaar iedereen. Ik zoek weer verder.
Dolf

Had je dat nou zelf ook niet kunnen bedenken? Of zorgt de hebberigheid ('goedkope Apple spullen!) dat je de realiteit uit het oog verliest?

PS. Goede titel ook…

Wel mooi dat je 1 gratis krijgt bij 2 aankopen.
Wil iemand nog een mooie MacBook van me overnemen? :slight_smile:

Host != registrar

Oké; gratis domeinnaam dan. Zo goed? :slight_smile:

Registrar is b.t.w. géén hosting-bedrijf, maar iets waar je je domeinnaam vastlegt.

Nee, een registrar is iemand die je domeinnamen vastlegt.

Delta Electronics Europe Ltd
1 Redwood Court, Glasgow, Lanarkshire G74 5PF, Verenigd Koninkrijk
http://goo.gl/maps/vzfBX

Is een heel ander bedrijf - zie Googlemaps met bijhorende website :wink:

Dit bedrijf zit er echt op dat adres met de Delta Electronics Europe:

Delta Electronics Europe Ltd

1 Redwood Court
Peel Park Camp
Glasgow
Strathclyde
United Kingdom
G74 5PF (map)

Tel: 01355 588888
Fax: 01355 588889
Website: www.delta-europe.com/index.asp

Dus twee bedrijven met dezelfde naam op hetzelfde adres waarvan er één een echte website heeft en de andere voor belachelijk weinig geld producten aanbiedt! op een .tk?

Kijk ook even naar de betaling methodes. Die methodes waarbij jij je geld terug krijgt als er niet geleverd wordt (Creditkaart en PayPal) gebruiken ze alleen voor Bulkorders. De rest moet lekker anoniem via Western Union of MoneyGram.
Reken het zelf verder maar uit.

En je had drie maanden nodig om dat allemaal uit te zoeken? :slight_smile:

Aangezien het onderwerp nog steeds actueel is, het nep bedrijf is nog steeds actief, zullen er steeds weer mensen dit forum/topic komen, zoals ik vandaag.
Dus voeg je de gevonden informatie toe, alle kleine beetjes helpen om andere mensen van een aankoop weg te houden. Gelukkig blijft dankzij de reactie van KarelWillem het onderwerp dus ook actief, dank daarvoor KarelWillem.