Ik ben op zoek naar Macbook Pro 15" retina. Kom ik dit bedrijf in de U.K tegen wat o.a. Apple producten wel tegen heel gunstige prijzen aanbied.
Dus mijn vraag: Heeft iemand ervaring met dit bedrijf. Hier de info:
Naam & Registered Office :
DELTA ELECTRONICS EUROPE LIMITED
1 REDWOOD COURT
PEEL PARK CAMPUS
EAST KILBRIDE G74 5PF
GLASGOW, SCOTLAND
UNITED KINGDOM
Company No. SC119936
Ik zou er niks kopen.
Het is een .tk domain dat gratis aan te maken is, dit wil niet alles zeggen.
Maar als ik de website zelf bekijken ziet hij er niet bepaald vertrouwlijk uit als je het mij vraagt.
Als een aanbieding te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo. Bij kleinigheden kan je de gok wagen. Bij de aanschaf van iets duurs dus niet.
Ik lees op de website dat ze (zeggen) een gecertificeerde Apple verkoper zijn. Dus zou ik eens contact opnemen met Apple en vragen of ze het bedrijf kennen.
Dus twee bedrijven met dezelfde naam op hetzelfde adres waarvan er één een echte website heeft en de andere voor belachelijk weinig geld producten aanbiedt! op een .tk?
Kijk ook even naar de betaling methodes. Die methodes waarbij jij je geld terug krijgt als er niet geleverd wordt (Creditkaart en PayPal) gebruiken ze alleen voor Bulkorders. De rest moet lekker anoniem via Western Union of MoneyGram.
Reken het zelf verder maar uit.
Aangezien het onderwerp nog steeds actueel is, het nep bedrijf is nog steeds actief, zullen er steeds weer mensen dit forum/topic komen, zoals ik vandaag.
Dus voeg je de gevonden informatie toe, alle kleine beetjes helpen om andere mensen van een aankoop weg te houden. Gelukkig blijft dankzij de reactie van KarelWillem het onderwerp dus ook actief, dank daarvoor KarelWillem.