Ik ben op zoek naar 27 inch i mac en krijg net in mijn mailbox mail van dit bedrijf. . normale prijs zou iets van 2000 zijn, maar zij bieden het aan voor 400 eu…
Vertrouw het ook niet, door de lage prijs , de tekst in de mail en de gratis website. fijn dat ik hier even verder lees. Blijkt dus wel een echte shop te zijn maar zegt dus weinig. Vrijwel zeker dat je 400 eu verdwijnen in het niks of hoogstens een of andere rammelbak ontvangt, want een i mac uit 2013, nooit gebruikt en gloednieuw gaat er niet in bij mij.
Dit soort mails sturen ze:
Hallo,
The new Apple iMac 27-inch 1TB SSD computer / Late 2013 / 8gb RAM / Quad-core 4e generatie Intel Core i5 / 3.2 GHz is still available for sale. Het is groot, helder en prachtig Fast. Het wordt geleverd met volledige originele accessoires en kan werken met iTunes, App Store, etc. Het is origineel product, nieuw, nooit gebruikt en wordt geleverd compleet met toebehoren en met 2 jaar (Apple) internationale garantie.
Wij verkopen tegen betaalbare tarieven, omdat we zoeken naar nieuwe klanten en kopers in de lopende promo verkoop aanbod in ons bedrijf.
Serienummer: C02LN4MJF8J4
-
Prijsopgave :
Gereduceerde prijs van 1 eenheid Apple iMac 27-inch 1TB Computer: €400
Levering / Handling : Inbegrepen in de prijs van het product -
Verzendkosten Methode / Levertijd: FedEx en UPS en DHL. 2 / 3 dagen levering aan uw deur stap.
Indien u interesse hebt, weer in contact met je plaatsing bestelling (volledige levering gegevens) , zoals hieronder:
PLAATSING ORDER:
Volledige Namen:
Volledige aanlevering adress:
Stad :
Land:
Contact Telefoonnummer :
Standaard Taal ( NEDERLANDS / Engels ) : Choose One
Producten :
Aantal:
OR you can place your order directly on the “CONTACT” page on our website :
URL: http://deltaelecteuropeuk.tk/
Bedrijf betalingsgegevens zal naar u worden verzonden nadat uw gegevens is ontvangen. Uw tracking details zullen zodra uw bestelling is bevestigd aan u worden toegezonden.
Wij wachten op uw snelle reactie .
MVG,
Jon KROSS (Sales Manager)
c / o SALES OFFICE,
DELTA ELECTRONICS EUROPE LIMITED
1 REDWOOD COURT
PEEL PARK CAMPUS
EAST KILBRIDE G74 5PF
GLASGOW, SCOTLAND
UNITED KINGDOM
Company No. SC119936
URL: http://deltaelecteuropeuk.tk/