Infopalet in InDesign werkt niet meer

Ik heb blijkbaar iets gedaan, waardoor mijn infopalet ( F8 ) niet meer werkt in InDesign CS. Het venstertje blijft als het ware om hoog geklapt en er staan nu twee pijltje. Maar ik kan helemaal niks meer mee. Zie afbeelding. Weet iemand hoe dit kan en hoe op te lossen?

[img:31c9264f34]http://home.planet.nl/~baan0047/avater/infopalet.jpg[/img:31c9264f34]

Dubbelklikken in het vensterbalkje misschien?

Je kunt uit window - workspace weer terug naar de standaardinstellingen. Wellicht dat hij dan weer in originele vorm te zien is...

niet toevallig ook Tiger d'r bij geïnstalleerd? Geeft bij mij een hoop rare problemen...

Terug naar standaardinstellingen lijkt te werken. Ik heb nog geen Tiger geïnstalleerd.

en dubbel klikken ook al geprobeerd? (zoals Hajonides al zei)

Dat heb ik ookal geprobeerd.

waarop dubbelkilk je dan? misschien overbodige opmerking, maar misschien klik je in het verkeerde vak: als je klikt in het donkergrijze vlak gebeurt er inderdaad niks, als je dubbelklikt in het lichtgrijze valk met de gekleurde balletjes wel...

Ik klik in het goede gedeelte. Het vreemde is dat het menu ingevoegd is bij pagina en lagen menu. Deze doen het wel gewoon. Maar het heeft wel geholpen terug te zetten naar standaardinstellingen. Nu is wel het menu volledig zichtbaar, alleen ik krijg nog geen info. Als ik in tekstkader sta, zag ik normaal de hoeveelheid tekens, etc. En als ik op een beeld sta, de resolutie etc.

dan toch maar de indesign voorkeuren weggooien (of voor de zekerheid op bureaublad parkeren)?

Tja, ga ik dat maar doen. En anders InDesign opnieuw installeren.

ik neem aan dat als de voorkeuren hebt weggegooid het niet nodig is helemaal opnieuw te installeren. succes!

En ook even updaten naar 3.0.1 aub 8)

henk