Infuse op ATV4 koppelen aan MacBook

Hallo

Ik heb op mijn ATV4 Infuse pro geïnstalleerd om media te streamen. Nu wil ik van mijn MacBook pro films kijken via de ATV. Je kan dus van je Macbook een netwerkshare maken. Deze verschijnt ook in de lijst met beschikbare share in Infuse. Er wordt gevraagd om je gebruikersnaam en pasword in te vullen. Welke gegevens zijn dit exact? Als ik de gegevens van mij als gebruiker op de MacBook in vul krijg ik de mededing dat de gegevens niet kloppen.

Kan iemand mij verder helpen met deze setup?

Alvast bedankt!

Bij mij is dat gewoon de naam van mijn thuismap en het wachtwoord van mijn wifiverbinding.

Dat klinkt niet erg logisch Unlock32.
Het moet zijn de korte naam van je gebruikersaccount (standaard inderdaad hetzelfde als de naam van je thuismap)
Deze korte naam kun je volgens mij ook terugvinden in het paneel gebruikers bij de systeeminstellingen.
En dan het wachtwoord van je gebruikersaccount.

Bedankt voor jullie reacties. Maar het invoeren van gebruikersaccount naam plus het toegangswachtwoord van mijn MacBook werkt niet. Krijg continu de melding dat deze gegevens niet kloppen.

Deze gegevens kloppen wel… maar ik krijg er geen verbinding mee tussen mijn MacBook en Infuse op mijn AppleTV…

Moet ik iets anders instellen op mijn MacBook??

Probeer eens een gebruikersaccount voor delen.

Heb je bij Voorkeuren/delen SMB gekozen ?