Ingebrand scherm iPad 2

Hoi,

Ik heb sinds een tijdje een iPad 2 maar ik merk steeds vaker dat als ik lekker bezig ben met surfen en ik dan weer naar homescreen ga dat ik de url balk en de zoekbalk vaag kan blijven zien.
Weten jullie hoe ik dat kan oplossen want als ik mijn iPad dan herstart blijft het erin zitten en het verdwijnt heel langzaam.

Alvast bedankt!
Twitfix

Dat is gewoon een productiefout. Denk niet dat je dat ff kan oplossen. Als je garantie hebt zou ik terug gaan. Ook na je garantie zouden ze hier wat aan moeten doen.

Maar het probleem is dan dat ik het niet de hele tijd heb en daardoor niet de hele tijd kan aantonen dat er een fout is, ik heb mijn iPad bij de saturn gekocht en toen mijn homeknop kapot was maar het soms nog deed zeiden ze zovan pas als hij helemaal kapot is terugkomen. (Wel later hem weer ingeleverd en 2 weekjes later een nieuwe iPad gekregen)

Wordt in dit draadje ook besproken....
http://www.onemorething.nl/community/topic/inbranden-scherm-ipad

Inbranden is permanent en dat is het niet, dus ik zou niet direct spreken over een productiefout.

Het begint echt heel irritant te worden en het gebeurd steeds vaker, wat kan ik eraan doen?

Teruggaan naar de winkel, meer dan dit kan je er zelf niet aan doen.