Ink bestand ?

Lieverds,

Hoe krijg ik een .Ink bestand open.
Is waarschijnlijk een foto, photoshop ?

xxx

Chemistry

Een .lnk bestand is een snelkoppeling voor windows. Waarschijnlijk heeft een windows gebruiker je een foto o.i.d. proberen toe te sturen (en dat is best moeilijk hoor :wink: ), alleen heeft deze persoon een linkje gestuurd naar een locatie op zijn of haar hardeschijf.

Hoe groot is het .lnk bestand?

Briljant. So kreeg ik laatst een CD met grote spoed toegestuurd met daarop... een snelkoppeling.

Hoe krijgen ze het voor elkaar. Heeft nero geen functie ‘resolve alias’ ofzo?

Ik weet in ieder geval dat ze de cd op de compleet verkeerde manier branden. Ze slepen de link naar de cd en gaan branden. En de cd was al zo snel klaar, hoe kan dat toch? Een bestand van een paar kb gaat natuurlijk ook snel.

Ik heb ook veel mee gemaakt. Dan maar weer eens bellen met de klant en het proberen uit te leggen. Pfffttt… Dat is geen gemakkelijke opgave.

Ik neem aan dat jouw .lnk bestandje kleiner dan 10kb was?

Die windowsbakken branden echt wel bloedjesnel 8)

Hahaha, domme windows gebruikers... ik kreeg ook al een tijdje geleden een .ink bestandje :P

Als ik .lnk bestanden krijg toegemaild antwoord ik altijd met "unsubscribe". Maar zelfs dat snappen ze dan niet....

Heeeeey jullie ni lachen met pcgebruikers hé, heb veel vrienden die ze gebruiken en PC is nu zo slecht dat zulke fouten, niet anders kunnen, had ze vroeger zelf ook !

Alles is nu eenmaal niet zo duidelijk als een mac, eeuh heb met mac(heb hem 6weken nu) ook wel vragen zene, ik kom hier vaak, ben een beetje blond mss is dat een excuus voor mr. Jobs :slight_smile:

Maar idd, heb hier wel gelachen :-)))))

DON’T HATE USERS ONLY THE CREATOR I SAY !!!

Kzal hem eens gaan mailen dat ik heb gemaild heb hahahahaha :slight_smile:

Komaan jullie namen en adressen dan komen wij jullie ogen uitkrabben

hahahahahahahahahahaha

love you !!!

PS nogmaals bedankt voor de snelle reactie thxxxxxx

eeeeuhh nogmaals blond he :

ik zei ik zal hem eens mailen dat ik gemaild heb eeuh ofcourse hahahaah ni

ik wou zeggen kzal hem eens mailenn dat ik heb verdedigd heb

zal hem deze link doorgeven, pas op ti’s nen beer van 300 kg :-)))))))))

alleen hij krabt alleen maar de ogen uit, aleee als hij altijd zou slagen we zouden nu nog maar met 1.000.000 op deze werled zijn :-))

nee het is een schatje zene

xxx

colpolyp : eeeuh nogmaals blond he : :roll: un subscribe, wil je daar dan mee zeggen, op windows ???

eeeuh wel ik hoop dat ik juist zit anders kom ik hier nooit meer :-)))))

Verschil pc en mac

Een mac CONTROLEER jij een pc CONTROLEERD jou !!!

maar soit, ze werken ook wel, kan wel begrijpen waarom mensen hem kopen
meer software en vooral heel de wereld gebruikt hen

juist dit, ben blij, als heel de wereld mac’s had, voor ons meer shit, zoals virussen enzo

soit nu ga ik eten kheb honger, vandaaar mijn typfouten

slu xxx

Shit man, wat heb je op?

hehe vrolijke avond :)

kreeg net ook al een .ink bestand je :smiley: leuk

En krijgen jullie ook wel eens een vage attachment door de mail, iets met winmail.dat ofzo? En dat het dan volledig ombruikbaar is terwijl ze aan de andere kan zeggen dat het toch echt een word doc is?

Gelukkig is er een progje om zo’n bestand dat door windows verkeerd gecodeerd is weer te redden (TNEF’s enough, www.versiontracker.com)

Ik moet zeggen dat ik dat nooit heb gehad. Ik heb het wel eens andersom meegmemaakt. Er wordt bijvoorbeeld een illustrator eps naar een windows pc verstuurd en dan kan hij niet geopend worden. Dat ligt dan weer aan de codering die het mailprogramma op de mac doet.

Ik heb het overigens al enige tijd niet meer meegemaakt.

Ach ja, het zal volgens mij nooit 100% samen werken!