InkClub ???

Hallo

Ik heb me net laten verleiden om via het net een inkpatroon te bestellen via InkClub.com. Het is een compatible cartrigde voor mijn Canon IP 3000. Als welkomstgeschenk kost het ding niets, alleen 5 euro adm.kosten. Leuk om te proberen dus. Maar…
heeft iemand ervaring met de door hen geleverde patronen? Zijn ze werkelijk goedkoper en zijn ze werkelijk zo goed als er op de site beweerd wordt? In dat laatste geval praat ik natuurlijk over hun compatibele patronen.

Dank alvast voor het meedelen van jullie ervaring.

ik heb zelf een Epson en koop mijn patronen altijd [url=http://www.123inkt.nl/]hier[/url], omdat ze goedkoper zijn en ook nog eens goede patronen leveren (ik gebruik altijd compatibles)

2x kleur + 2x zw voor 50 euries, je krijgt ze toegestuurd met acceptgiro, ook wel prettig.

Bij de Inkclub ben ik meer als 10 euro duurder uit.

Nooit problemen met die jongens gehad. Je krijgt netjes een acceptgiro bij je bestelling en de cartridges (eigen merk) zijn mijn inziens van goede kwaliteit. IIG voldoende voor een inkjetprinter! Of ze echt goedkoper zijn, weet ik niet. Ik ben niet zo'n prijsjesjager.

www.123inkt.nl is inderdaad een stuk goedkoper.

het is trouwens:
www.inkclub.nl (i.p.v. .com)

gistron is nog goedkoper www.gistron.com

[quote:248ed1da49="Richèle"]gistron is nog goedkoper www.gistron.com[/quote:248ed1da49]

Jeetje, die is wel erg goedkoop zeg… heb je er al eens wat gehaald en zo ja, was het wat?

Heb eens geïnformeerd. De verzendingskosten naar België bedragen wel € 10, en dat is veel.