Inkomende mails MobileMe naar ander e-mailadres forwarden

Hallo, vandaag verloopt mjn mobile me account, na een jaar. Daar ik momenteel niet over de middelen beschik om mijn account te vernieuwen, vraag ik mij af of er geen manier is om mijn binnenkomende mails naar mijn ander e-mailadres te forwarden? Al mijn belangrijke mals kwamen natuurlijk binnen bij me.com en de triviale dingen bij mijn telenet Bstaat er een manier? En ik heb reeds gezien dat je op ebay voor 40 euro een account kan kopen, maar dat is een deel van een familypack en de verkper kan op ieder moment je paswoord en gebruikersnaam veranderen Heb ik op dit forum geleerd en dat wil ik niet. Hopelijk krijg ik snel reactie.

Thanks,
Sophie

Je zou weer zo'n pakketje kunnen kopen met zo'n code en dan kun je hem verlengen met een jaar. Dan komen er ook geen creditcards of wat dan ook aan te pas. ;)

Wat ik me trouwens afvraag, heb je niet die 30 + 60 dagen verlenging gekregen van Apple vanwege die haperende diensten in het begin?

Die verlenging heb ik niet gekregen.Maar je moet wel weten dat ik mijn mobile me gekregen heb via apple sales web, daar ik in die peiode voor een apple reseller werkte. Ik denk dat ik daardoor die verlenging niet gekregen heb.

Sophie