Inkomstenbelasting aangeven op de Apple

Misschien loop ik wat achter de feiten aan, maar ik ben erg enthousiast over het feit dat je dit jaar voor het eerst de inkomstenbelasting kan doen op de :apple:.

Dat zegt toch wel wat vind ik. Als de belastingdienst al een Apple versie voor het aangifteprogramma maakt, kunnen we wel concluderen dat Apple als platform eindelijk breed serieus genomen wordt.

Dat wilde ik even delen… :smiley:

ok

Ja zeker! Als je geen belastingzaken op de Apple kon doen, hadden mijn ouders niet eens overwogen om op Apple over te stappen. :apple:

Hm, hoort dit niet in de Lounge thuis? :innocent:

moet ook nog voor kinderopvang hebben, die is er dan weer alleen voor windhoos

Als u het zegt : ) nee maar dat weet ik wel zeker.

[quote:b98415995f="mcbijna"]moet ook nog voor kinderopvang hebben, die is er dan weer alleen voor windhoos[/quote:b98415995f]en zeker alleen met comic sans... :cry:

De baas van de afdeling belastingdiskette is een fervent Linuxer; reken maar dat die er bij zijn bovenbazen voor heeft geijverd om de boel multi-platform te maken. maar ja, die granieten ambtenarenkoppen, hè? [i:b98415995f]“ja, hij ligt daar”[/i:b98415995f]

Ik heb vandeweek ook gebuik gemaakt van de mac-versie voor belastingaangifte. Werkte super.

moet je trouwens een op de reclame letten. Als je goed op het eerste beeldscherm kijkt zie je dat ze gebruik maken van een mac... :lol: