Bijna al mijn belangrijke CD's zitten in iTunes, dus ik heb heel vaak CD's ingeladen. Honderden. Maar nu heb ik het al een hele tijd niet meer gedaan. Ook tijdelijk geen internet, dus zoeken in het archief is even lastig op mijn iPhone: ik probeer een nieuwe CD in te laden, had alle nummers al ingeladen, maar omdat ik geen internet heb op het moment, kan ik de tracknummers niet binnenhalen. Daarom heb ik met de hand alle nummers en de CD titel ingevuld. Maar nu kan ik de nummers nergens terug vinden in iTunes. En toen ik de CD eruit haalde was alles verdwenen. Wat doe ik verkeerd?
Kijken bij het rijtje Afspeellijsten en dan bij "Onlangs toegevoegd"?
Zoals S.Mobbs zegt.
Of in de lijst met alle muziek, klik in de “Name”,“Artist” header, en voeg “Date Added” toe. Vervolgens klik je daar op (of 2x) om de laatsttoegevoegde tracks bovenaan te zien.
Onder de afspeellijsten staat nergens 'onlangs toegevoegd'. En hoe kan ik in de header met 'naam', 'artiest' etc 'datum toegevoegd' erbij zetten?
Rechtsklikken in de header zelf.
Ik heb de CD er nog een keer in gedaan en meteen kwamen wel de door mij erin gezette songtitels tevoorschijn. Ik heb nog een keer op 'invoeren in iTunes' geklikt en nu kan ik alles wel terugvinden. Waarom het nu wel lukt snap ik niet, maar het is opgelost...!:)