inloggen ebay met safari

Heel raar voorval :

Als ik wil inloggen op ebay en vul mijn gebruikersnaam en wachtwoord in dan verbind safari mij niet door naar site maar kom ik steeds terug op inlogvenster. Bij firefox heb ik dit probleem niet.

Dat heb ik met Safari nog nooit beleefd. Ben benieuwd of er meerdere reakties koemen.

heb ik ook, elke keer.

ebay is de enige site die ik met firefox bekijk, noodgedwongen. Vraag me ook af hoe het komt.

dit is een gekend probleem bij ebay, ik kreeg eens een mail ofzo dat ze bezig zijn met dat probleem op te lossen... maar dat is ook al 3 maanden geleden...

ff afwachten dus.

Ik heb hier nimmer problemen mee gehad. Vreemd. Misschien cachebestanden en cookies een keer verwijderen? Ik doe maar een suggestie...

ik heb de laatste tijd niet op ebay gezeten, maar dit heb ik nog nooit gehad!!!

Het is een probleem bij ebay België. Er wordt al jaren een oplossing beloofd. Ebay Nederland heeft dit probleem niet. Je kan het omzeilen door ofwel met Firefox te werken ofwel door met Safari op ebay internationaal in te loggen met je gebruikersnaam en van daaruit door te linken naar ebay België.

Dat heb ik niet, ik heb wel iedere keer dat ik op eBay komt dat er staat: Hallo <username>! en dat ik vervolgens toch moet inloggen met de gegevens die toch al automatisch ingevuld worden, beetje dubbel.

Dat is voor je eigen veiligheid vitamine. Vreemd dat eBay dat niet standaard heeft geregeld en dat er dus nationaal verschillen kunnen zijn. Zou dat dan een Belgische programmeur op z'n geweten moeten hebben? Dat ken ik me toch niet voorstellen. eBay is zo'n groot bedrijf.

Als ik via ebay.nl inlog is het probleem opgelost......raar

[quote:7cd71567b9="rolandvc"]Het is een probleem bij ebay België. Er wordt al jaren een oplossing beloofd. Ebay Nederland heeft dit probleem niet. Je kan het omzeilen door ofwel met Firefox te werken ofwel door met Safari op ebay internationaal in te loggen met je gebruikersnaam en van daaruit door te linken naar ebay België.[/quote:7cd71567b9] Klopt. Het heeft te maken met de keuze die je moet maken tussen het Nederlands en het Frans http://my.benl.ebay.be of http://my.befr.ebay.be en om een of andere reden kan Safari daar nier mee overweg. Camino en Firefox wel.